Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:Wij hadden een Hyundai Ionic met ongeveer 250-300km bereik. We hebben 9 uur gedaan over wat normaal 5 uur zou zijn. Mede door zoeken naar beschikbare én bereikbare laadpalen die niet achter een hek stonden of waar een hele rij voor stond of wat alleen Tesla was, én waar ons pasje ook nog werkte (en we hadden 2 verschillende passen).
Zoek dat vooraf dus goed uit. Wij waren uiteindelijk vaak erg blij met de laadpalen bij Lidls.
miccamaaike schreef:Wat een leuk topic dit, dat ik dit nooit eerder heb ontdekt. Ik vind het heerlijk om vakanties uit te zoeken en kan me daar ook uuuuuren mee vermaken. Toch wat last van FOBO (Fear of Better Options) maar dat maakt dan ook wel weer dat ik vaak wel wat leuk weet te vinden
Binnenkort voor 3 weken naar de VS, alles zelf geboekt en geregeld, echt super leuk om te doen!
Emj_23 schreef:Ga je weer chasen Earth? Lijkt mij zo spannend.
Mandy, Tenerife ben ik nog nooit geweest, wat is daar zoal te doen?
Ik vertrek overmorgen naar Botswana. Ik hoop zo Afrikaanse wilde honden in het wild te zien.
Earth schreef:Haha goed bezig, 4 vakanties is wel luxe hahaha. Ik ben benieuwd wat je van Sri Lanka vindt, bij ons staat die ook nog op de lijst, al denk ik dat wij eerder naar Costa Rica zullen gaan.
Onze overburen komen uit het zuiden van India en zij willen ons een keer meenemen. Nu vind ik India zowel fascinerend als een vies land, maar het zuiden (Kerala) ziet er juist onwijs mooi groen uit. Dus wie weet!
WenK schreef:Prachtige plannen!
Costa Rica en Sri Lanka staan hier ook op het lijstje.
Wat leuk Roosch, Montenegro. Wij vertrekken over 30 dagen voor een roadtrip door Slovenië, Kroatië, Bosnië Herzegovina en Montenegro. We kijken er zo naar uit! Lekker even bijna 4 weken met man, kind en hond weg van alles. Komende tijd nog "even" de vignetten regelen, wat toegangskaartjes en papieren voor de hond.
Mandyy schreef:Emj_23 heel eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee. Nog nooit zo onvoorbereid op vakantie gegaan.Ik ben 29 weken zwanger dus is een ander soort vakantie dit keer.
Dinsdag en woensdag hebben we een auto gehuurd en gaan we naar een nationaal park (waar een vulkaan is, maar ik mag niet met de kabelbaan) en naar wat dorpjes.
Wauw gave reizen allemaal van jullie!