Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Hoe wil je maximum gewicht doen dan? Iemand die 1.90 is en 100kg weegt heeft een heel ander postuur dan iemand van 1.60 met hetzelfde gewicht.
Voor jouw gevoel kan een beugel vast zitten - maar wat gebeurt er bij impact? Zit de beugel dan nog steeds vast genoeg?
Beveiligingsmaatregelen worden gewoon aangescherpt. Daar kan de Efteling niet zo veel aan doen, dan moet je bij de TÜV zijn.
Het is en blijft maatwerk.
Ik ben het eens met dat een testseat zou helpen, mijn wetens zijn ze daar in ieder geval bij Danse Macabre mee bezig. Bij de J&DD staat er een en bij de Baron ook.
karuna schreef:Ah die buik zou het probleem kunnen zijn inderdaad. Samen met het minder lang zijn. Bij mij door prednison en extreem snel aankomen en afvallen daardoor een overschot dat in de weg zit.![]()
Pablobokt 100 kg is 100 kg ongeacht welk postuur daar bij hoort. Of er zouden mensen moeten checken als je langsloopt. Als je zolang wacht zou je toch gezien moeten zijn door medewerkers
Ik zie grote brede kerels erin zitten waar ik zowat twee keer inpas in lengte en breedte en die kunnen wel mee. Best raar eigenlijk
theadora99 schreef:MallyBelly schreef:
Ik ben er nu ook! Met m’n zoontje en neefje haha. Vind y best druk
theadora99 schreef:haha ja Oke, dan snap ik m, ten opzichte van normaal, viel het nog mee.Haha ja vorige 2 keren dat ik er was kon ik overal blijven zitten, alleen DM niet. Droomvlucht uitgestorven, carnaval leeg
thequeensmum schreef:Weet iemand of je de merchandise van de Efteling ergens kan bestellen? Wilde een kaartspel van Dance Macabre als cadeautje kopen voor mijn dochter, zij is dol op bijzondere kaartspellen, maar kan nergens vinden of ze te bestellen zijn.
Op marktplaats zie ik ze wel, maar daar vragen mensen wel 20 euro ex verzendkosten
( begreep dat ze bij de Efteling zelf 10 euro kosten).
thequeensmum schreef:Weet iemand of je de merchandise van de Efteling ergens kan bestellen? Wilde een kaartspel van Dance Macabre als cadeautje kopen voor mijn dochter, zij is dol op bijzondere kaartspellen, maar kan nergens vinden of ze te bestellen zijn.
Op marktplaats zie ik ze wel, maar daar vragen mensen wel 20 euro ex verzendkosten