Heb je die hike van 8 km ook gedaan bij de Fairy Pools? Dat je het pad uitliep en dan linksom terug gaat? Wat een gebied daar he, zo gaaf! En die wegen inderdaad, een paar kuub asfalt zou er niet mistaan.

Gaaf ook dat jullie wel schapen en dergelijke van dichtbij hebben gezien. Wij hebben ze verjaagd denk ik.

Ondertussen bezig met de foto's te verwerken. Hier alvast enkele. Ik zal tzt wel even een uitgebreid verslagje doen als jullie dat leuk vinden? Verwacht geen spannende bergfoto's zoals die van San en Leo.

Dag 3: Kilchurn Castle aan de Loch Awe in regio Argyll and Bute.

F_Orumster schreef:magda_90 schreef:Mag ik vragen hoe je/jullie zo iets trainen? Mijn man en ik wandelen thuis wel heel wat af maar die hoogtes vind ik echt een ding en vooral als je dan ook nog stapje voor stapje moet nadenken. Maar als ik dan al jullie foto's zie dan denk ik... wil ik ook.
Mijn PT'er heeft vandaag al aangegeven dat we sowieso wel meer kunnen trainen dat ik zekerder wordt qua beweging. We trainen al veel buiten namelijk dus dat vind ik al een leuke start.
Je kunt best wel wat staircase oefeningen en workouts vinden die je kunnen helpen. Ook moet een stairmaster ook wel wat kunnen doen voor je.
Dankjewel. We gaan het inbouwen bij het sporten.