Cayenne schreef:Ik vind het niet helemaal terecht dat er hier alleen positieve ervaringen gepost mogen worden (want ja, dat werd hier eerder gemeld). Negatieve ervaringen horen er imo ook bij. Daarbij bedoel ik natuurlijk niet dat er maar van alles geroepen moet worden, maar imo mag iedereen toch z'n mening kwijt? Daar is het een forum voor.
Ik geloof ook niet dat iedereen alleen maar positieve dingen mag plaatsen. Feit is wel dat de meeste actieve Bokkers in dit topic een soort zwak voor de NS hebben (als ik het zo mag noemen) en daardoor een stuk positiever zijn dan de gemiddelde reiziger. Er mag echt wel geklaagd worden, maar ik denk dat je doelt op de discussie tussen o.a. Babsiej en Inoterry? Denk dat die discussie op een gegeven moment klaar was, alles was wel gezegd en het werd meer op de man spelen dan inhoudelijk discussiëren over het functioneren van NS. Ik denk dat iedereen daarom klaar was met de discussie, niet vanwege de negativiteit maar de manier waarop die gebracht werd. Maar ik kan het helemaal mis hebben 
Zijn er hier bokkers die regelmatig naar Zeeland reizen? Ik baal namelijk echt dat de IC vanaf de nieuwe dienstregeling een stoptrein wordt tussen Roosendaal en Vlissingen. 
Wel blij ben ik met het de toevoeging van de Hanzelijn
Dan hoef ik als ik van Goes naar Groningen ga nog maar één keer over te stappen, in plaats van 2 (of meestal 3) keer.