Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Mliss schreef:Lekker zonne! Zo ik denk dat ik 7 dagen achter elkaar zo sagerijnig ben dat ik overstrest thuis kom.![]()
![]()
Zit me al 2 weken in tehouden om niet naar een indoor baan tegaan zo'n zin heb ik gewoon!
En dan kom ik daar en dan ligt er geen SNEEUW!
Mooi is dat.
JoanneArnhem schreef:Ik ben vanmorgen terug gekomen uit Chatel....weinig sneeuw...veeeeel zon...Maar ik hou van zon en voor ons 1e jaar skieen was het een perfect begin. Zwager en schoonzusje gingen met de auto naar Linga of PrelaJu(?) en konden daar de hele dag bezig zijn.
Wat is het gaaf zeg! Ik kan nog niet parallel de afdaling maken, of iig niet als ik erover na ga denken maar ik ga daar in NL nog even lesjes in nemen. Mijn vriend ging als een speer (no fear...) en is zelfs gisteren met zijn klasje de rode piste af gegaan. Ik was al blij dat ik hem over durfde te steken...heb namelijk hele erge hoogtevrees.
Mijn ski-leraar was een lekkertje....![]()
Weet niet of er nog meer les hebben gehad in Chatel afgelopen jaar/jaren....maar oelalala....alleen daarom zou ik weer terug gaan en vriendjelief een weekje thuis laten...
![]()
Als de foto's op de pc staan zal ik mijn jas even posten. Ik heb een roze/grijs geblokte van O'neill. (witte)Skibroek van Falcon van schoonzusje maar ik schaf zelf een grijze aan. Witte Bartz-wanten en een knalroze gebreid mutsje van Bartz...maar ja de muts heb ik 1 dag opgehad...Voor de rest heb ik alleen tshirts onder de jas aangehad...
miccamaaike schreef:Die was nu best aardig te doen, als je er een beetje op tijd kwam.
Maar t was idd errug groen! Had niet verwacht nog zoveel sneeuw te vinden op de berg...
De afdaling bij Linga, t laatste stuk is echt zaaaaligzeker een aanrader!