Hallo allemaal. Wij zijn net thuis! Het was een geweldige vakantie. We hebben niet zo heel veel gedaan, want het hotel was gewoon super de super goed. Wel onwijs bruin geworden. Vond het wel errug warm soms. Ik vind Alanya veel benauwder als Marmaris. We hebben 1 dag bewolking gehad en toen was het echt vies! Je was meteen plakkerig als je buiten liep. De markt van Mahmutlar vind ik echt een aanrader, daar hebben we heel erg veel geshopt.
Idd snel gegaan, we zijn vanochtend om 5 uur opgehaald pff. 9 dagen zijn we dus geweest. Maar ik vond het goed zo. We kunnen maar 2 weken vakantie hebben en nu hebben we mooi nog wat dagjes thuis voordat we weer gaan werken.
Die kans is volgens mij aardig klein hoor. Ik heb één keer vertraging gehad vanuit Turkije naar hier. En ik heb toch minimaal zo'n keer of 20-25 gevlogen vanuit Turkije naar hier. Vanuit Nederland ook één keer vertraging gehad. Meestal gaan ze gewoon op tijd. Of er moet iets aan de hand zijn met het vliegtuig. Dan moet er een andere komen. (dit had ik beide keren nl) Maar ik zou me er niet druk om maken hoor!
Om 5.10 uur al terugvliegen, pff! Waar ga je naartoe? Wij vlogen om half 10, werden om 4.45 opgehaald. als we om 5 uur zouden vliegen dus al rond 12 uur.
Zo gisteren bericht gehad van het sgr ivm mn reis via tourmax heb het geld al maandag gestort gekregen op mn rekening erg goed geregeld vind ik toch blij dat ik nu via oad geboekt heb
Iets minder dan gepland! Mooi land en heb genoten alleen had nogal wat mankementjes!
Had dag een onwijs pijn aan mn kies echt niet uit te houden. Dus naar de dokter..prik en antbiotica en pijnstillers mee gekregen en hun hebben afspraak gemaakt bij de tandarts voor dag erna. Had ik dus een gaatje onder mn vullig...greaat..Dus heb een wortelkanaalbehandeling gehad.. Nice nice...Daarna nog onsteking op mn arm opgelopen,wond op me voet waardoor in hele erge hyperventilatie kwam en mn benen niet meer voelde ...En nog wat bijwerkingen van de antibiotica..En niet te vergeten een brandwond op mn rug :D Maar verder was het top
Heb wel naar me zin gehad! Mooi land ben amper weesten stappen maar lekker rondgelopen!
Jeetje wat een pech!!! Gelukkig heb je toch nog een fijne vakantie gehad. Vond je Marmaris wel leuk? Wij zijn niet meer gegaan en ben blij ook! Heb er ook helemaal niet meer aan gedacht. Wij hebben vrij weinig gedaan, maar 2 keer naar t centrum geweest. Het hotel was gewoon zó goed, echt een aanrader. Heerlijk.
Ja vond marmaris wel geweldig .. Lekker gegeten iig! En super personeel bij Rembrandt! Ik kreeg daar hyperventilatie aanval die man is ergens ventolin vandaan gaan toveren en mocht de medicatie houden,flesjes water bleef hij halen en heeft zelfs de taxi betaald..echt heel aardig .