KidsWorld is neem ik aan gewoon een Nederlandse organisatie die dan kinderclubs heeft in hotels ofzo? Ik ken alleen de KidsWorld van Thomas Cook, voor de engelse mensen.. Grootste hekel had ik aan hun altijd.
Ach een maandje wachten moet ook nog wel lukken toch Samy. Ik durf nog niet eens na te denken over een volgende vakantie........ zou nu trouwens wel willen maarja dat wordt moeilijk! Sowieso mag Levent het land niet meer uit nu. Erg jammer want een goede vriendin van zijn moeder is nu in Duitsland en hij wilde haar graag op gaan zoeken...
Zelfs de grens niet over? (kijk vliegtuig is iets anders, vind ik ) Komt dat dan omdat ie het leger nog in moet ... Maandje lukt nog wel hoor, tijd gaat toch snel nu. Kidsword is inderdaad ook een Nederlandse Organisatie die dan ook in Hotels zit ...
Nee omdat zijn volgende verblijfsvergunning aanvraag bij de IND ligt en dan mag je het land niet verlaten, dus idd ook niet de grens over.. Als hij dan controle krijgt of bijv opgepakt wordt ofzo, dan wordt hij meteen teruggestuurd en kunnen we het vergeten. Dus we moeten binnen de grenzen blijven.
Nu kan ik nu toch al niet weg. Maar voor hem is het wel jammer. Als die vriendin naar hier komt dan gaan ze er natuurlijk vanuit dat ze kunnen blijven slapen en dat gaat ook niet lukken, dus hij wil haar ook niet uitnodigen hier...
Ik ben van de week bij panta reizen geweest (heeft OAD boeken) en die zeiden dat de boeken eind november/begin december komen Ben zo benieuwd wat de prijzen dit jaar doen. We wouden eigenlijk naar antalya naar het titanic beach resort, alleen kost 15 dagen daarnaartoe in Juli 1800 euro p.p. Dit hebben we dus maar afgeketst haha.
Nu gaan we verder opzoek naar een mooi resort ook eventueel in Griekenland. Dus als jullie nog mooie resorts weten in Turkije (of Griekenland) liefst 4 of 5 sterren en all.incl Let me Know
Shiiit nog steeds geen foto gestuurd!! Ga ik nu gelijk doen! Hoe staat het met de turkse mannen? Saskia, wanneer ga je nou terug? En Nathalie is die nu al aardig gewent, jullie zijn nu ongeveer jaartje hier toch? En hoe is het verder met iedereen??
hihi Ik ga dit jaar waarschijnlijk ook weer naar marmaris voor t eerst met vriendlief! Afgelopen jaar nog voor t laatst met paps en mams geweest. Maar weten jullie nog een goed/leuk hotel of appartement in marmaris vlak bij de barstreet en het strand ?? We zaten namelijk atijd in sediz maar als het goed is werd die dit jaar afgebroken Dus voor de bekende onder ons in marmaris nog tips??
Het enige hotel wat een beetje richting barstreet gaat en all in is is Halici 1. appartementen heb je ergenoeg in de buurt. Liman appart zit in het centrum en is gericht op Nederlanders, komen ook echt heel veel Nederlanders. En Marina Apart zit echt zowat aan Barstreet.