) het nog niet optimaal is ben ik wel duidelijk pijnarmer. Ik werd vanmorgen wakker op mijn zere schoudr, draaide gedachteloos om en bedacht me toen dat dat kon zonder dat ik mijn arm moest meeslepen met rechts en zonder de ergste venijnige pijnscheuten. Dat is alvast iets
En met flinke last vanbijwerkingen dat wel weer.
deelnemen aan het verkeer is nog geen goed plan denk ik.
Maar hopelijk trekt dat bij 
Verder gister wat machtig mooie fotos (deels details van sublimerend ijs
) in schilderij gekocht en kado gekregen bij een bedrijf dat ermee moet stoppen. Ik wil deze aan de muren maar dan bevestigt aan het plafond. Ik moet even gaan uitvissen hoe ik dat het mooiste kan doen. En aan de worstel, man man subsidie aanvraag voor de septic tank verloopt heel moeizaam en vergt veel mails heen en weer. Nu dacht ik (met wat hulp van de burgemeester) eindelijk de juiste dingen aangeleverd te hebben. Namelijk de offerte (prijsopgave en uitleg van wat er geplaatst gaat worden) die gekoppeld was aan het onderzoek van de grond. Krijg ik mail terug dat dit niet een offerte was.
Aargh
ik heb nu maar om een voorbeeld gevraagd van wat ze dan wel willen ontvangen en door wie opgesteld. Dit is het enige dat ik heb gekregen ooit. Wel grrrr want het is serieus geld (2500 euro subsidie is iets dat ik heelgoed kan gebruiken) hopelijk komt er nog antwoord terug want het moet voor eind augustus geregeld zijn en ik ben al vanaf maart aan het worstelen ermee.
is er gelukkig een klusje geklaard waar al maanden de spullen voor klaar stonden . Maar of te warm, of te nat enz. Met zijn tweeen binnen 1,5 uur in porties klaar gelukkig. Ik heb de lage 1 arms stukken maar gedaan. 

Ik ben er best vaak geweest, start, halfweg. Finish (ook in parijs
Kortom al bijna mijn hele leven tour de france/wielren fan samen met mijn mama.
goed en diep geslapen...dat is al heel wat
en of dan een andere variant maar met veel hogere dosering en minder werking. Of niks en dan continue controle. 

of net een departement hoger? Al heb je een leuke route. Aan de dld kant weet ik nog wel een leuke gratis plek, inside tip van de verpleegkundige in het ziekenhuis daar. De officiele plek is wel ok achtig. De inside tip is een heel toffe plek op een berg tussen de wijngaarden met machtig uitzicht