Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CupCakes_ schreef:Wij waren uiteindelijk ook mensen die 'voorkropen'. En daar houd ik echt niet van. Maar als de mensen die pas om 0700u/0800u moeten vliegen, om 0300u al vooraan in de rij staan. Wordt ik wel een klein beetje sjacherijnig. Wij konden door een fout in het systeem niet online inchecken. Dus dan sta je in de check-in rij echt te wiebelen dat het op moet schieten.
Maar voorheen had je aparte rijen voor een vlucht. Dus Ohrid een rij, Antalya een rij bijvoorbeeld. Maar nu gooien ze gewoon alles op een hoop en zoek het uit. Je krijgt hierdoor als je de vlucht mist ook niets vergoed, dat was de voornaamste reden dat wij uiteindelijk bij de paspoortcontrole door de selfservice zijn gegaan met een groepje die dezelfde vlucht moest hebben.
daantjuhhh schreef:CupCakes_ schreef:Wij waren uiteindelijk ook mensen die 'voorkropen'. En daar houd ik echt niet van. Maar als de mensen die pas om 0700u/0800u moeten vliegen, om 0300u al vooraan in de rij staan. Wordt ik wel een klein beetje sjacherijnig. Wij konden door een fout in het systeem niet online inchecken. Dus dan sta je in de check-in rij echt te wiebelen dat het op moet schieten.
Maar voorheen had je aparte rijen voor een vlucht. Dus Ohrid een rij, Antalya een rij bijvoorbeeld. Maar nu gooien ze gewoon alles op een hoop en zoek het uit. Je krijgt hierdoor als je de vlucht mist ook niets vergoed, dat was de voornaamste reden dat wij uiteindelijk bij de paspoortcontrole door de selfservice zijn gegaan met een groepje die dezelfde vlucht moest hebben.
Bij mij staat 4 uur van te voren aanwezig. Dus als mijn vlucht om 7 uur gaat sta ik er om 3 uur.
Ro0sje schreef:purny schreef:Volgens mij kom je niet eens de vertrekhal in.
Jawel hoor. Er staan wel mensen vanaf Schiphol die je controleren hoelaat je vlucht gaat maar ik heb mensen gezien die deze dame gewoon opzij duwde en haar negeerde.
CupCakes_ schreef:Dat bedoelde ik inderdaad, excuses niet goed verwoord![]()
Dat was in ons geval dus de situatie. Wij stonden er om 01.15 - 01.30uur en nòg moesten we rennen voor de vlucht. Je zou denken dat je dan tijd genoeg hebt als de vlucht om 05.40 uur gaat?
En ik denk dat je zulke fratsen steeds meer gaat krijgen als deze drukte blijft. Dat mensen steeds eerder dan de 4 uur komen vanwege de angst om de vlucht niet te halen.
Jillz1 schreef:Die Amerikaanse?Nou vandaag binnen 1.5 uur al bij de gate nu al twee uur te wachten.
Ondanks dat de rijen in de tent bijna vol stonden bleef het steeds in beweging. Ging best vlot.
Toen we in de laatste rij stonden glipte iemand helemaal van buiten de rij voor onze neus ertussen.
Security zag het en vroeg vriendelijk of mevrouw achteraan wilde sluiten. Met een excuus , vlucht binnen een uur bleef ze gewoon staan.
Eigenlijk waren we verbaasd over de zwakke houding vd security. Maaaar........
Toen ze een bak mocht pakken voor haar tas liep er twee man sterk security( beetje potige mannen) en werd ze mooi toch verzocht om per direct weer achteraan te sluiten.
Mevrouw was nu een stuk minder mondig en liep mokkend weer naar begin rij.
Uiteraard moesten we er wel een beetje om lachen en mbt de security , netjes opgelost en wel zo eerlijk.
Ro0sje schreef:purny schreef:Volgens mij kom je niet eens de vertrekhal in.
Jawel hoor. Er staan wel mensen vanaf Schiphol die je controleren hoelaat je vlucht gaat maar ik heb mensen gezien die deze dame gewoon opzij duwde en haar negeerde.
Benzz schreef:Jillz1 schreef:Die Amerikaanse?Nou vandaag binnen 1.5 uur al bij de gate nu al twee uur te wachten.
Ondanks dat de rijen in de tent bijna vol stonden bleef het steeds in beweging. Ging best vlot.
Toen we in de laatste rij stonden glipte iemand helemaal van buiten de rij voor onze neus ertussen.
Security zag het en vroeg vriendelijk of mevrouw achteraan wilde sluiten. Met een excuus , vlucht binnen een uur bleef ze gewoon staan.
Eigenlijk waren we verbaasd over de zwakke houding vd security. Maaaar........
Toen ze een bak mocht pakken voor haar tas liep er twee man sterk security( beetje potige mannen) en werd ze mooi toch verzocht om per direct weer achteraan te sluiten.
Mevrouw was nu een stuk minder mondig en liep mokkend weer naar begin rij.
Uiteraard moesten we er wel een beetje om lachen en mbt de security , netjes opgelost en wel zo eerlijk.
purny schreef:Ik ben benieuwd hoe het volgende maand gaat. Mijn moeder vliegt voor de eerste keer naar de VS, al om 9.15.
We rekenen erop dat we haar niet gedag mogen zeggen boven. Ze heeft ook assistentie aangevraagd wegens een versleten knie.
Hopelijk loopt het dan een beetje soepeltjes door, maar er mogen in september nog steeds minder passagiers vanaf schiphol vertrekken.