Badkamertje zat er al. Met douche waarvan doucheputje hoogste punt was ipv laagste punt , douchegordijn, en de douchekop zowat buiten de douche Wastafel veel te groot en stond dusdanig in/tegen de douche dat hij waterschade had en deurtjes konden niet eens volledig dicht.
Dus nu mooie glazen deuren,douchekop mooi in het midden, een douchebak, nieuwe kleinere wastafel. Spiegel moet nog opgehangen.
Oh wauw dat is wel even een stuk fijner douchen! En wat zat die douche raar zeg, dan sta je of half kou te lijden of je zit met je billen in de wasbak!
Wauw, wat onpraktisch die oude doucheruimte. Als je dan een beetje onhandig bent is heel de badkamer gelijk nat. Heel mooi zoals het nu is, je vader is echt kei handig!
Nou zeg, eindelijk afspraak met de constructor vandaag na een maand wachten. Loopt hij weg, de klus was te groot voor hem. Ons in volle verbijstering achter latend. Dus nu nog geen stap verder.
Dat is balen Was hij eerder niet wezen kijken dan ??
Overigens heb ik wel eens iets dergelijks meegemaakt. We hadden een kamer-en-suite en hadden daar de kasten/schuifdeuren uitgehaald en 'iemand' gebeld om de lelijke muur en plafond bij te werken. Die kwam kijken gaf een prijs door (wij akkoord) en toen ging hij even materiaal halen... we hebben hem nooit meer terug gezien...
Nee, de aannemer had de constructor geregeld. Die was er dus ook bij en was net zo verbijsterd als wij. Hij gaat nu zo snel mogelijk een andere regelen. In april moet ik echt stallen hebben.
Nee, niet betaald dat zou na de klus gebeuren, want wel geld vangen en halverwege niet meer komen of slecht werk leveren en dan 'niet thuis' geven zijn 2 andere redenen die me toen al bijstonden
Zien jullie dat zwarte gat naast mij? De baasjes noemen dit een kattenluik. Ze hebben er twee, deze en onderaan de keldertrap nog 1. Ik snap alleen niet waarom het een KATTENluik heet? Ik ben toch een hond?!?! Het is wel reuze handig, nu kan ik zelf bepalen wanneer ik naar buiten ga.