Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hij kwam weer voorbij met flinke korting.
de allerlaatste kamer. Zelfde hotel maand eerder dan dit jaar. Herkansing hopelijk zonder longontsteking. Week Levi.
Jadeleigh263 schreef:hi allemaal!
Kan iemand mij vertellen hoe Fügen / hochfugen / Kaltenbach is in Oostenrijk en heeft iemand ervaring met Les portes du soleil Morzine / Chatel / Avoriaz in Frankrijk?
Wij hebben deze plekken op het oog, aangezien dit (redelijk) grote skigebieden zijn en ook nog eens wat lager in prijs. Geld is voor mij geen probleem, maar mijn vriendin wilt niet te veel uitgeven.
Verder vroeg ik mij af of er mensen zijn met ervaring met treinreis/ busreis en vliegtuig en het meenemen van eigen spullen. Hier zitten wij ook nog er over te twijfelen, aangezien ik mijn eigen ski spullen heb en deze graag wil meenemen, maar dit misschien onhandig is aangezien we geen eigen vervoer hebben. Iemand ervaringen hiermee? Ik hoor het graag!
ook voor de eerste keer dus ben benieuwd.
Ik zie mijn heup meteen fout gaan. Door de kniebrace lukken dingen niet zo lekker. Hoop geleerd, was voor hem ook even zoeken wat gaat en wat niet. Teveel druk is au, te lange druk is au.
. Vooral omdat de plannen langzaam vastliggen. Voor rond de kerst Willen we eerst naar zuid province alpen Risoul, ken ik van de zomer. Klein plaatsje veel groene langere afdalingen. Super voor beginners en toch uitdaging voor gevorderden. Mocht het geen skiweer zijn is monaco en nice om de hoek.
Daarna terug naar Flaine, hopelijk is deze leraar er weer en dan paar lessen meepikken weer. Ik leer zoveel van hem.
. En camperplaats als kan in de buurt.
maar dat was volpension met kerst en dat was al minder dan de helft van orginele prijs of zo

aantal nachten tot vertrek kan ik af met mijn duimen. Aantal nachten tot sneeuw een hand

. Mannenmodel halve maat kleiner dan ik nu heb. Zitten hetzelfde.
Oude kunnen nog een seizoen mee en dan zijn ze op kwa bindingrand, waren natuurlijk al tweedehands.lshannah schreef:Tellen jullie ook al af? Ik vertrek in de week van 11 t/m 19 januari net als vorig jaar naar La Plagne om m’n verjaardag op de ski’s te vieren.
Merk wel dat met mijn geringe ervaring een blauwe piste daar eerder lichtrood leek, maar met privélessen ging het prima en ik hoop (weet niet of dat daadwerkelijk ook zo is) deze week qua ervaring en techniek weer wat stappen vooruit te maken. Zijn er nog andere bokkers die bekend met de pistes zijn in La Plagne? Nog tips voor niet al te moeilijke pistes?
En voor degenen die ook al wintersportplannen hebben, waar gaan jullie naartoe in 2020?
. Wij vertrekken 4 januari en komen de 11e weer thuis. Eerste x daar, dus geen ervaringen met de pistes! Ben wel benieuwd.
ik ga dus 25 januari
maar wij gaan met SkiFest met de vereniging en daar gaan dan heel veel verenigingen in Nederland mee heen. Heb ook voor 35€ de uitbreiding voor Les Arcs, Paradiski volgens mij. Ik las op internet dat La Plagne echt een super easy gebied is en Les Arcs wel echt nodig is als je gevorderd bent? Op wintersport volgens mij.