Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Sheran schreef:Ik dacht aan een tent
Persoonlijk hou ik niet zo van een tent in Griekenland, maar misschien is het heel leuk
laughterline schreef:Persoonlijk heb ik de ervaring en lees ik veel dat er in Griekenland heel veel muggen zijn, dus kamperen in griekenland lijkt me ook niet alles haha, zeker niet omdat je dan sochtends je tent uit zweet
NatasjavE schreef:Jammer dat steeds meer mensen gaan voor all-inn
Griekenland is zo leuk zonder dat concept.
Iedere avond naar een Taverna hoeft echt niet duurder te zijn dan all-inn
Wij gaan toch niet naar Evia. Te weinig havens die geschikt zijn voor onze boot.
amies100 schreef:Hoi,
Dit jaar gaan een vriendin en ik samen op vakantie, ikzelf ben nog nooit in Griekenland geweest en deze staat dan ook op mijn wensenlijstje.
Weet iemand toevallig een luxe all in hotel bij het strand en dicht bij een levendig centrum?
NatasjavE schreef:Jammer dat steeds meer mensen gaan voor all-inn
Griekenland is zo leuk zonder dat concept.
Iedere avond naar een Taverna hoeft echt niet duurder te zijn dan all-inn
Wij gaan toch niet naar Evia. Te weinig havens die geschikt zijn voor onze boot.
Wieldop schreef:Inmiddels heb ik mijn voorkeur qua eiland maar laten varen (Behalve Zakynthos dat vind ik niks). Ik zoek een leuke, kleinschalige accommodatie bij een leuk, levendig dorpje met een aantal winkels en tavernas (Denk bijvoorbeeld aan Molyvos in Lesbos).
Als iemand de ultieme tip heeft, dan hoor ik het graag.
NatasjavE schreef:Wieldop schreef:Inmiddels heb ik mijn voorkeur qua eiland maar laten varen (Behalve Zakynthos dat vind ik niks). Ik zoek een leuke, kleinschalige accommodatie bij een leuk, levendig dorpje met een aantal winkels en tavernas (Denk bijvoorbeeld aan Molyvos in Lesbos).
Als iemand de ultieme tip heeft, dan hoor ik het graag.
Paxos. Dat is net onder Corfu.