
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dormy schreef:Treinen die niet op de juiste tijd vertrekken, ja echt een drama. Dan heb ik het ook over ArrivaHoor vaak mensen klagen over de NS, die nodig ik dan uit om een tijdje met Arriva te reizen.
Vandaag weer hetzelfde verhaal: ik zat in de intercity Den Haag C - Groningen, deze was (maar) 2 minuten vertraagd en volgens de conducteur kon iedereen makkelijk zijn overstap halen op Groningen. Ik voor de zekerheid toch maar een sprint getrokken naar de stoptrein van Arriva. Ik had de incheckpaaltjes (ook zo'n gedoe met die verschillende vervoerders :S) nog niet eens bereikt of ik hoorde mijn trein al vertrekken, twee minuten te vroeg! En dat is al de zoveelste keer....
's Ochtends richting Groningen is het ook altijd maar de vraag wanneer de stoptrein van Arriva vertrekt, in ieder geval nooit op het tijdstip volgens de dienstregeling. Het gebeurt regelmatig dat de trein 5-10 minuten later vertrekt zonder dat er enige informatie verstrekt wordt over de vertraging.
Jans schreef:Weet je ook waarom deze trein is uitgevallen? Dat hoeft dus NIET aan de NS te liggen.
Voor hetzelfde geld is er iemand KO gegaan in de trein. Dan is het niet verantwoord om door te rijden. Of er ligt zooi op het spoor, dan is het ook niet verantwoord om door te rijden. Daar kan de NS ook niks aan doen.
MarrieLeen schreef:Je reageert weer behoorlijk kortzichtig Babsiej. Ga fietsen, lopen, of met de auto, als de NS het altijd maar fout doet.
Wij praten hier voornamelijk over dat we het leuk vinden om met de trein te gaan en leuke ervaringen te delen,
en dan vallen jouw berichten erg uit de toon, sorry dat ik het zeg.
Jans, ik hoorde het op de radio, en nog wel in testfase!Overigens natuurlijk pure overmacht.. kunnen ze weinig aan doen, lijkt me.
Charles schreef:Wat ben je toch een gezellig type Babsiej! Volgens mij heb ik je bijna niet op een normale en gezellige manier zien reageren. En dat is het laatste wat ik erover kwijt wil. Ik kies er vanaf nu voor om inderdaad jouw berichten niet meer te lezen en ik hoop dat de rest dat ook doet.
Babsiej schreef:Ik zit niet in Cuba ik zit hier. Als de communicatie wat beter had geweest ha ik via Heerhugowaard kunnen gaan maar niemand roept eerder iets om.
Een half uur ?? Ik vind t belachelijk betaal geen 340 euro per maand zodat ze kunnen rijden wanneer ze willen... Ben vanmorgen om ff over zes van huis gegaan ik wil gewoon naar huis.
Inoterry schreef:Babsiej schreef:Ik zit niet in Cuba ik zit hier. Als de communicatie wat beter had geweest ha ik via Heerhugowaard kunnen gaan maar niemand roept eerder iets om.
Een half uur ?? Ik vind t belachelijk betaal geen 340 euro per maand zodat ze kunnen rijden wanneer ze willen... Ben vanmorgen om ff over zes van huis gegaan ik wil gewoon naar huis.
Oke, het is vervelend als je al vroeg je bed uit bent gekomen en je bent een half uur later thuis, dat zal niemand ontkennen. Maar de opmerking dat NS treinen laat rijden wanneer ze willen getuigt werkelijk van kortzichtigheid. Denk je nu werkelijk dat NS een kapitaal betaalt om een rijpad te huren van prorail en vervolgens zegt:"ach, laten we de reizigers eens pesten, we laten die trein niet rijden want daar hebben we geen zin in".. Daar snijden ze zichzelf alleen maar in de vingers.
En van de telegraaf is bekend dat ze een hoog fantasie en aandikgehalte hebben + een enorme hekel aan de NS.
En wil je dan dat die conducteurs een verhaal uit hun dikke duim gaan zuigen over een trein die niet rijd? Dat ze gaan liegen? Als ze het niet weten, weten ze het niet, kunnen ze ook niks aan doen.
En dan nogmaals, NS is het op 2 na best presterende spoorbedrijf in de wereld. Het is in andere landen echt niet persee beter, in België slaan ze gewoon stationnetjes over om vertraging in te halen. Maar goed, dit zal wel weer niet het antwoord zijn wat je wil horen vrees ik