Zillertal en Kaltenbach ligt nu 10 cm! Is toch iets
Dat klinkt goed!
Fidele
Geplaatst: 06-12-11 14:09
_Anouck schreef:
Jeej!
Superdevoluy ook wit En volgens de voorspellingen komt er nog meer sneeuw aan
Wij gaan de 17e!!!
_Anouck
Geplaatst: 06-12-11 14:42
Fidele schreef:
_Anouck schreef:
Jeej!
Superdevoluy ook wit En volgens de voorspellingen komt er nog meer sneeuw aan
Wij gaan de 17e!!!
Wij 7 januari.. jij 17 december al, of 17 januari?
Fidele
Geplaatst: 06-12-11 16:17
17 december ( weekje vrij gevraagd voor de kinderen, en voor een appel en een ei naar Frankrijk )
Er zijn zoveel verschillende weer voorspellende sites, ze zeggen allemaal wat anders! Nu heb ik er 1 gevonden die zegt dat het vandaag en morgen ontzettend hard gaat sneeuwen, en die geloof ik De rest negeer ik
_Anouck
Geplaatst: 06-12-11 16:41
Dan gaan jullie echt precies bij de opening van het gebied.
Heb je de webcam al bekeken? Het is geloof ik flink aan het sneeuwen momenteel!
St johann nog niet echt sneeuw, wel een heel dun wit laagje op sommige plekken, dus er is wel iets wits naar beneden gevallen. Ach het kan nog even, we gaan pas in februari. Zag net iig dat de temperaturen wel flink omlaag zijn gegaan in vergelijking met 2 weken terug.
@_Anouck; Als het daar sneeuw, dan sneeuw het in Les Sybelles vast ook wel @Mitch; offi maar er is op de website zo weinig info te vinden in vergelijking met Marine en Lmacht, daarom maar even een gesprek haha.
Overal sneeuw ik ben jaloers op de mensen die binnenkort de pistes al onveilig gaan maken!
@stuiterbal, klopt! Gelukkig heb ik 2 'neven' (aangetrouwd) die allebei bij de marechaussee zitten mag dus wanneer ik wil mee had vorige week stormbaan haha, damn wat is dat zwaar heb er nu nog spierpijn van ik wil dan alleen niet gelijk voor officier gaan, eerst wat ervaring opdoen op een lager niveau... Maar je weet dus nog niet zeker of je wilt solliciteren?
@Fidele, ik wil wel graag van je horen hoe het was
@Stuiterball, dat zou wel prettig zijn ja! Toen het licht was keek ik op de webcam en zag ik dat het nog steeds sneeuwde, ik zeg doorgaan!
Nog 4,5 week en dan is het al zover Wij hebben met z'n 5en 2 6-persoonsappartementen genomen. Was net zo duur als met z'n 5en in 1 6-persoonsappartement.
DieL_Zor
Geplaatst: 07-12-11 12:44
Ohh dat is snel Anouck
Mayrhofen ligt momenteel verstopt in een wolk Ik hou van de sneeuw
okee, dr ligt dus toch wat Gelukkig nog 2 maandjes wachten, dan ligt er vast 10^2 cm sneeuw
Fidele
Geplaatst: 07-12-11 18:05
_Anouck, je hoort het hoor!!
We gaan eigenlijk voor onze zoon van 12, hij zit bij club Snowworld en doet aan free style snowboarden, maar hij is nog nooit in de echte sneeuw geweest, voor ons is het 15 jaar geleden Pony dochter en andere zoon, krijgen ieder jaar een zomerkaart bij Snowworld ( 5 minuten fietsen) en zijn dan echt 8 weken iedere dag daar te vinden met een hele groep. Het zal ze best tegen vallen op een echte berg
Tnx voor de felicitaties Ik heb tijdens het blazen van m'n kaarsjes op m'n taart nog véél meer sneeuw gewenst (en nog een extra weekje wintersport ) Krijg nu wel echt dikke heimwee naar Oostenrijk Nog 79 nachtjes... Eigenlijk ligt er me nog steeds veel te weinig sneeuw en volgens mij heeft t vandaag in Mayrhofen ook niet gesneeuwd, mehhh...
Leuk dagmar! Fidele; wat en mazzel hebben je kinderen Heerlijk als ze zo lekker bezig kunnen zijn! Hihi dat is altijd leuk, als je heel lang indoor board en dan ineens voor het eerst op een echte berg komt te staan