okeee ja ik in eerste instantie ook. Ik zie ook dat er geen een vliegtuig die 8 dagen erna vliegt van bodrum naar amsterdam.. donderdags pas weer, ook zo raar.. Wij zouden eigenlijk die woensdag erna weer terug gaan.. nouja ik ga nu iig maandag,ik hoop dat alles goed gaat en dat ze de tickets nog een beetje op tijd sturen..
Wij hebben de tickets afgelopen weekend al ontvangen. viel me mee, had ze pas later verwacht! Over minder dan een week zit je er dus al, heerlijk! Wou dat het al zover was...
Nee, je moet de tickets van corendon aanhouden. Tenminste, neem aan dat je op de lijst met vertrekkende en vluchten hebt gekeken? Die klopt in ons geval ook niet...
Waar is Samy eigenlijk, die zie ik nooit meer in dit topic?
Wij wilden januari of februari gaan, maar hebben nu net een huis gekocht dus even kijken hoe alles verloopt... Afhankelijk daarvan kunnen we zomer-plannen gaan maken. Als we januari/februari niet kunnen gaan naar familie, dan wordt het in de zomer en dan plakken we er nog een weekje hotel aan vast ergens. Anders willen we eens naar een ander land deze zomer.
Ja nu al!Kwamen dit huis tegen en is wel zo perfect en leuk geprijst dat ik het gewoon moest doen.Villas voor verhuur zijn er in Kusa maar weinig en als ze dr zijn zijn ze zo duur.Wat wij nu betalen heb je meestal app. Voor in kusadasi.
Keer ander land is ook leuk..ik twijfel.soms ook maar wil nog zoveel zien. En afgelopen jaar in Kusadasi leuke mensen leren kennen dus gaan mooi weer terug.
Lijkt me ook wel erg leuk, zo'n villa! Maar toch is zo'n hotel ook wel heerlijk...
Ja, mijn man heeft nog niet zoveel gezien van de wereld, en ik heb Turkije ook wel gezien. Voelt voor ons beide niet echt als vakantie. Ik zou nog graag eens naar de Domunicaanse Republiek gaan of Curacao ofzo... Alleen is zo ver vliegen... Is met zijn tweetjes neit erg, maar weet niet of ik het aandurf met onze dochter.
Ik ga in juni volgend jaar en in september weer een weekje, heeeerlijk kan niet wachten
ikkuh15
Geplaatst: 06-11-11 19:07
Als eerste komt mijn vriend naar Praag waar ik nu stage loop, hij heeft zijn visum weer gekregen . Binnen 2,5 na inleveren stond de koerierdienst al weer bij hem op de stoep met zijn paspoort ! Wij gaan dan samen met de kerst naar Nederland op bezoek bij mijn familie .Waarschijnlijk gaan wij in Februari naar Adana toe. Moeten nog even kijken hoe we het allemaal gaan regelen!
Hoi allemaal! Toch wat onverwachts ga ik voor het 3de opeenvolgende jaar weer naar Turkije. Heel kort dit keer, paar daagjes Istanbul. Nog dingen die ik zeker moet doen daar?
Wij blijven hier tot eind Januari en gaan dan samen naar Nederland toe!
Julia_Romeo
Geplaatst: 08-11-11 17:29
ik ben inmiddels alweer een weekje terug van Marmaris We hebben nog mooi weer gehad, alleen savonds was het wat kouder, maar overdag gewoon in de zee kunnen zwemmen enzo
Nadir
Geplaatst: 09-11-11 10:31
ikkuh15 schreef:
Wij blijven hier tot eind Januari en gaan dan samen naar Nederland toe!
Wat leuk!!!!
Julia_Romeo, dat klinkt goed! Hoe warm was het ongeveer?