Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadir schreef:lindatje schreef:Oef Mendy, paardrijden in Death ValleyToen wij er waren was het daar ongeveer 45 graden, dan ga ik niet voor mn lol paardrijden haha. Mijn plan was ook om deze vakantie te gaan rijden, maar ik denk dat ik het maar laat. Het is hier nog steeds elke dag rond de 40 graden en ik denk dat ik er dan niemand (incl. mezelf) er een plezier mee doe
Ik wilde net zeggen, waar je zin in hebt!
Eigenlijk wilde ik ook gaan rijden op vakantie, maar heb het toch niet gedaan. Als ik $ 70 moet betalen om op een paard te kunnen zitten dan doe ik dat liever gewoon thuis.
MelanieB schreef:Ik heb Horse Science hahahahaOf wat dat dan moge zijn
En Music Vocal! En food, en iets met computers
Iig geen math, praise the lord for that.
School was grappig, ze merkten direct mijn accent op ook'Oh I love your accent' haha.
Zegt die Teacher met big smile: yeah, you know what you have to do with a tornado: Go to the other special room, sit down wit your head between your knees and kiss your ass goodbye.
Okeeeee
MelanieB schreef:Mooi dat het zo leuk is Em!
Dat van die hotels is wel wat minder!
Ik heb mn blog geupdate voor de mensen die willen wetenhttp://www.MelintheUSA.waarbenjij.nu
Nadir schreef:Lynkse, wat is er zo slecht aan dat hotel? Ik kreeg deze namelijk aangeraden van iemand....
Emmaa_, wat een leuk verslagje! Niagara Falls lijkt me ook heel gaaf om een keer te doen!