USA 2010

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Re: USA 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:31

Welk hotel zat je?

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 03:12

Nadir schreef:
lindatje schreef:
Oef Mendy, paardrijden in Death Valley := Toen wij er waren was het daar ongeveer 45 graden, dan ga ik niet voor mn lol paardrijden haha. Mijn plan was ook om deze vakantie te gaan rijden, maar ik denk dat ik het maar laat. Het is hier nog steeds elke dag rond de 40 graden en ik denk dat ik er dan niemand (incl. mezelf) er een plezier mee doe :')

Ik wilde net zeggen, waar je zin in hebt! :D

Eigenlijk wilde ik ook gaan rijden op vakantie, maar heb het toch niet gedaan. Als ik $ 70 moet betalen om op een paard te kunnen zitten dan doe ik dat liever gewoon thuis. :')

Ik ben net aangekomen in arizona en het is hier idd bloedjeheet, 45 graden en zie het niet meer zo zitten om nu op een paard te zitten hahaha. Waar ik vandaan kom was het rond de 20 graden, dan kijk je er toch anders tegenaan he :+
Anyway zit nu dus in Tucson na 7 uur rijden, morgen naar Sedona en overmorgen Grand Canyon <3

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 07:53

Heel veel plezier nog!!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 08:11

Cameee, als je maar genoten hebt! :D

xMendy, klinkt goed! Have fun!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 14:02

:wave: Klinkt goed hier die vakanties :):)
Ik ga zo naar m'n eerste schooldag hier, exciteeedd O:) :D

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 19:44

Leuk Melanie!
Kom je straks even een verslagje doen? :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 20:56

Gekopieerd ff uit ander topic hoor :))

MelanieB schreef:
Ik heb Horse Science hahahaha :') Of wat dat dan moge zijn :Y)
En Music Vocal! En food, en iets met computers :))
Iig geen math, praise the lord for that.

School was grappig, ze merkten direct mijn accent op ook _O- 'Oh I love your accent' haha.

Zegt die Teacher met big smile: yeah, you know what you have to do with a tornado: Go to the other special room, sit down wit your head between your knees and kiss your ass goodbye. :D

Okeeeee :')

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 21:30

@xMendy, gaaf zeg, veel plezier in de Grand Canyon! 45 graden is wel érg warm!
@Nadir, dat heb ik zeker :D .
@Melanie, gaaf zeg je eerste High school school dag!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 21:32

Dat zijn nog eens leuke vakken Melanie!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 21:53

Klinkt gaaf Melanie!

Maar wat leer je dan zoal bij het vak 'food'? :=
Ik heb nog niet veel Amerikanen gezien die bij dat vak goed opgelet hebben. :')

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 00:14

purny schreef:
Welk hotel zat je?

wij zaten in het Pensylvannia hotel in NY. Best een slecht hotel := Wel iedere dag schone handdoeken en beddengoed.
Maar ja, we hebben er alleen maar geslapen. Wel een fijne ligging! station/metro voor de deur. En op loopafstand van times square.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 00:33

Hmm zou je toch niet zeggen voor die prijzen die ze rekenen, ik zit weer in het Vanderbilt YMCA. Perfecte ligging, schone handdoeken... alleen moet ik de badkamer delen, maar dat maakt me niet uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 04:47

In New York zitten we in het Waldorf Astoria, dus ik denk niet dat ik me zorgen moet maken om dat soort dingen :))

Wat ik dus wel echt níet kan aanraden is het Best Western hotel in Arlington (Washington DC). De keten Best Western is best goed, vrij luxe hotels, maar dit is echt één grote ramp. Op de eerste kamer hadden we geen wifi, heeft iedereen de hele nacht wakker gelegen omdat de airco echt een rampzalig geluid maakte en toen ik vanmorgen mijn haar aan het doen was vond ik kakkerlakken. We zijn naar de balie gegaan en zitten nu in een andere kamer. Voor de kakkerlakken gaat dat niet werken want als die op één plek zitten in een hotel zitten ze overal, maar de airco is hier minder en internet doet het wel.

Bij de Niagara Falls zaten we in een vrij redelijk hotel, maar ook weer een zéér luidruchtige airco en het ziet er allemaal heeeel armoedig uit. Was ook niet zo duur, (70 dollar per nacht voor 4 personen).

In Washington DC is dé grote aanrader tot nu toe Vapiano, een geweldig geweldig geweldig Italiaans restaurant/bar :+: Er zijn daar geen serveersters of mensen die rondlopen om je bestelling op te nemen, je hebt een pasje en er is een soort buffet waar je eten op je pasje kan zetten. Als je dan weer weg gaat moet je afrekenen. Het eten is echt super lekker en het is een hele trendy tent om te zitten. Wel vrij luidruchtig, maar dat maakt niet zo heel veel uit :)

Niagara was echt héél mooi, echt indrukwekkend. De Maid of the Mist tour is echt een grote aanrader, dan ga je met een bootje vlakbij de Falls. Je kan er vrij dichtbij komen, en dan ineens wordt de motor uitgezet en dan wordt de boot een heel stuk meegesleept door de stroming :D echt geweldig!

Ook was het heel erg leuk om de Skylon Tower in te gaan. Voor het uitzicht moet je niet gaan, want het is veeeel spectaculairder om er dichtbij te staan, maar het was wel heel mooi om alles te zien vanuit zo'n toren :)
Ik zou het trouwens aanraden om naar de Canadese kant te gaan. Je kan de Falls gratis bekijken en het is veel beter te zien vanuit Canada. De grens oversteken is echt een kwestie van niks, vooral niet met een huurauto. Je rijdt zo door, iemand vraagt je 2 vragen over hoe lang je blijft en als je langer blijft of je een hotel hebt geboekt, en dan is het klaar. Voor het uitzicht zou ik het zeker doen.

Nou, mijn lange post is klaar, ik ga over een tijdje maar eens slapen :)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 05:33

Mooi dat het zo leuk is Em!
Dat van die hotels is wel wat minder! :=

Ik heb mn blog geupdate voor de mensen die willen weten :)) www.MelintheUSA.waarbenjij.nu

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 05:46

Bokt en een Amerikaanse Kat, wat een gezelligheid :D
Meneer is al 16 jaartjes oud :j
Afbeelding

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 06:12

MelanieB schreef:
Mooi dat het zo leuk is Em!
Dat van die hotels is wel wat minder! :=

Ik heb mn blog geupdate voor de mensen die willen weten :)) http://www.MelintheUSA.waarbenjij.nu

Hèhè, ben je er nou eindelijk?

:P

Succes en ik lees van je

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 06:18

Haha Melanie! Ik zit hier met een big smile je blog te lezen :D Leuk dat je het zo naar je zin hebt! Ik wil nu ook een jaar high school doen :')
Weet je al wat horse science inhoudt? :D

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 08:10

Leuke blog Melanie!

Heb je ook Cave of the winds gedaan Emma?
Ik ga even het restaurant opzoeken wat je genoemd hebt.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 08:17

Lynkse, wat is er zo slecht aan dat hotel? Ik kreeg deze namelijk aangeraden van iemand....

Emmaa_, wat een leuk verslagje! Niagara Falls lijkt me ook heel gaaf om een keer te doen! :j

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 11:39

leuke verhalen allemaal weer, veel plezier in Sedona. Ik vind de omgeving daar echt prachtig,.

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 11:49

Nadir schreef:
Lynkse, wat is er zo slecht aan dat hotel? Ik kreeg deze namelijk aangeraden van iemand....

Emmaa_, wat een leuk verslagje! Niagara Falls lijkt me ook heel gaaf om een keer te doen! :j

Het hotel is echt oud. Overal afbladderende verf, schimmelplekken op je kamer. En als die vloerbedekking kon praten ;)
Maar de ligging is heel fijn en voor een paar nachten kun je er best terrecht. Je slaapt er toch alleen maar.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 12:12

Hmm... Schimmel in je kamer is niet echt een pretje. :n
Misschien was dat alleen in jullie kamer zo? Heb je daar ook melding van gemaakt?

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 12:30

Nadir schreef:
Hmm... Schimmel in je kamer is niet echt een pretje. :n
Misschien was dat alleen in jullie kamer zo? Heb je daar ook melding van gemaakt?

nee dat niet. zoek het hotel maar eens op op tripadvsor. Daar heb je ook foto's van andere mensen. Is een veelvoorkomend probleem daarzo.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 12:34

Leuk verslagje, Emma!

Wij hadden in Washington DC het One Washington Circle Hotel. Echt een aanrader! Wij hadden ook nog geluk, want we hadden via Expedia een kamer met 2 dubbele bedden gereserveerd, maar die was er niet. Dus kregen we in de plaats een luxe suite met eigen keuken, aparte slaapkamer met dubbel bed en een grote woonkamer met uitzicht op het zwembad en een uitklapbaar sofabed. En dat sofabed was nog comfortabeler dan het gemiddelde hotelbed :+
Ligging van het hotel was ook super, op 10 minuten stappen van Lincoln Memorial en het Witte Huis. Metro zat ook op 5min van het hotel.
http://www.thecirclehotel.com/

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 12:52

Wow Yasmine, dat klinkt heeeeeeeel erg goed! :D