Ik heb de eerste keer dat ik naar Sharm vloog, een tussenstop in Taba gemaakt. Was een half uurtje, moesten in het vliegtuig blijven zitten. Vanaf Taba naar Sharm was het ook nog een half uurtje..
zns
Geplaatst: 08-07-10 22:25
Dat zullen we dan ook wel hebben. Is het nog lang met de bus vanaf het vliegveld naar de hotels?
Ik vertrek maandag naar Hurgada. We zijn 2 jaar geleden naar Sharm geweest maar nu wou m'n vader dichter bij de piramiden zitten. We hebben geboekt bij een Nederlands koppel die gidst in Sharm en regel voor een vliegtuig naar daar nzo
Volgensmij maakt het qua afstand naar de piramides niet zo veel uit of je nu in Sharm of Hurghada zit.. Hurghada is wel dichterbij Luxor, maar voor dé piramides moet je toch echt naar Cairo (of Gizeh eigenlijk)..
Ik ben toen vanaf Sharm met het vliegtuig gegaan, was een uurtje vliegen ongeveer. Met de bus is iets van 4 uur vanaf daar.. En ik geloof niet dat het vanaf Hurghada veel korter is.
Omdat de vriendin waar ik mee op vakantie ga absoluut niet naar Egypte wilde omdat het daar zo heet is (nu weet ik niet of er nog veel verschil tussen Turkije en Egypte zit op het moment).