Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Half/einde augustus vertrek ik, de stad weer opnieuw verkennen, acclimatiseren. En na afloop van het semester (22 december) ga ik nog wat rondreizen, maar daar moet ik nog zien hoe en wat. Heb er nu al zin in
Yasmine schreef:Ik heb inmiddels bevestiging gehad: ik ga van september tem einde december dit jaar in Vancouver studerenHalf/einde augustus vertrek ik, de stad weer opnieuw verkennen, acclimatiseren. En na afloop van het semester (22 december) ga ik nog wat rondreizen, maar daar moet ik nog zien hoe en wat. Heb er nu al zin in

Student housing ben ik nu mee bezig, die application moet 15 maart binnen. Ik ga voor een on-campus residence, dus een studentenresidentie op de campus zelf. Dat zit niet bij je studie in, moet je dus apart betalen (helaas
). Ga jij enkel in Vancouver of ook nog door de rest van Canada reizen?
Ga je dan met een work permit?
Het vervelende is dat ik half/einde augustus al moet vertrekken dus dan zit ik nog met zomertarieven. Hier en daar wel eens een vlucht van 700 maar dan is dat een vlucht via Londen en dan moet ik daar 12 uur wachten, heb ik ook geen zin in
Heb er helemaal zin in!
. Je hebt altijd een paspoort nodig. En als je een Canada komt heb je een toeristenvisum nodig of een werkvisum. Voor jou zal toeristenvisum voldoende zijn, je hoeft hier niks speciaals voor te doen.