Ja, jullie hadden jullie weekje wel, zo te zien ...
Enfin, je mag al eerder beginnen zeggen, dat jullie al jullie weekjeS gehad hebben inmiddels
Toch wel gek, dat er zo veel dorpjes leeg lopen, in Frankrijk, maar ook in Spanje.
Iedereen is uiteraard op zoek naar werk. Maar zo gaan samenhokken in een stad ... brrrr, niks voor mij.
Maar ik ben dan ook een beetje 'asociaal'. Eerder gewoon introvert, hoor, maar je komt dan al snel als asociaal over, de dag van vandaag
Hier lekker smeltweer en het wordt alsmaar heter en heter ... Woensdag zou het tot 36° à 37° graden worden

En zoals ze altijd zeggen, voelt zo'n warmte hier in België/Nederland toch echt wel anders aan dan in het zuiden.
Ik moet wel gaan werken, dus op kantoor zit ik in de airco. Zelf zal ik er dus niet zo veel van voelen.
Maar bij zo'n weer zit ik altijd wel in dubio wat betreft het eczeemdeken van IJsje ... zonder schuurt ze veel en met zal ze mestnat van het zweten zijn.
Ook nog zo'n puntje voor als we ooit in Spanje zullen wonen. Al zouden ginds bv. al geen dazen zitten. Misschien ook geen knutten of alleszins toch minder ... we zitten daar in vogelvlucht niet al te ver van de kust.