Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Er zit niet een beetje verkalking maar echt een enorme dikke kwak van een maatje centimers in omvang. Wat bij elke bewegen van de schouder in de gewrichtskom komt klem te zitten.
orthopeed was ook verbaasd dat ik er niet eerder hinder van heb gehad. En dat het idd enorm veel pijn moet geven
Ik verheug me er niet op, maar verheug me wel op pijnvrij slapen vanwege de langwerkende verdoving die erin gaat en de langwerkende ontstekingsremmer die er ook ingespoten gaat worden. Hopelijk ben ik niet te lang met bijwerkingen.
daar zie ik nog het meeste tegenop.
zo voel ik me ongeveer. Die ....... verdoving deed dus niks. Helaas gebeurd dat vaker bij me. Ook bij de tandarts werkt het soms niet of pas veel later. Dus het was echt uitermate onaangenaam. Ik lag met tranen in mijn ogen trillend op tafel en ze zijn uiteindelijk eerder gestopt dan ze wilden omdat het niet meer vol te houden was met de pijn en ik kennelijk grijzig wegtrok.
Nu heb ik een arm en handen die half verdoofd aanvoelen alsof het nu pas gaat werken. Met wel een gemene vieze scherpe pijn in mijn schouder. De melding het gaat vanavond wel flink meer zeer doen als de verdoving is uitgewerkt maakt me ook niet blijer.
het factuur bedrag dat hij noemt is een ander dan dat ik heb. Daar is dus nog wat uitzoek werk in.
en ik was er voor gewaarschuwd. Dus ik meld me wel weer, even echt goed bijkomen.