Mirjam, ik weet niet of jij Facebook hebt en of jij het filmpje op deze manier kunt zien. Elanden op allerlei manieren en ik schrok ervan hoe groot ze volwassen zijn!
Heb nu boven de d-link versterker, werkt in huis prima. Chromcast werkt er op. In stal zegt hij ook vol verbinding te hebben, alle streepjes. Maar 99% vd tijd is de status; verbonden zonder internet. En denk dan dus ook geen verbinding met de camera.
Heb ik de conrad-repeater aan de d-link gekoppeld. Status; verbonden, vol bereik. Maar geen internet, ook niet in huis.
Edit: Hoe groot een älg kan worden
wendely
Geplaatst: 09-01-21 23:23
DubbelFun schreef:
Ja daar is menig paard klein bij en je wilt idd ook geen boze/oude stier tegenkomen of een koe met jong.
Te paard valt dat echt wel mee. Een boze ongeacht geslacht of leeftijd kom je gewoon ik het algemeen liever niet tegen.
De Zweedse zijn dwergen vergeleken met die in Alaska. En de elanden hier in het noorden van Zweden zijn 15-20% zwaarder dan die bij jullie in het zuiden.
Ik voel mij zielig... Eerst gooit hondlief een grote koeienhoorn op mijn voet. En nu net viel er op precies dezelfde plek een waterpas. Hij deed al zeer, maar nu echt.