Ja het viel reuze mee qua drukte. Wel 45 minuten mogen genieten van de wachtrij van de DM, maar voor een keer ook niet erg. Daarna nog in Joris geweest, zo koud dat m’n voorhoofd tintelde

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilse_123 schreef:Wat toevallig! Wij zaten in bank 2, grappig dat daar kennelijk verschil in zit.
Ja het viel reuze mee qua drukte. Wel 45 minuten mogen genieten van de wachtrij van de DM, maar voor een keer ook niet erg. Daarna nog in Joris geweest, zo koud dat m’n voorhoofd tintelde.
Foaly schreef:De NS website zegt dat er op 17 januari geen bus rijdt van station Tilburg naar de Efteling, maar ik kan niet vinden waarom niet. Is de website van de wap of zijn er ergens werkzaamheden?
Hij zegt dat ik de sprinter moet nemen naar Gilze Rijen en dan met de bus, en dan nog 1,5 km lopen
[ Afbeelding ]
Foaly schreef:Ik was er ook inderdaad, alleen reed mijn trein op de heenweg juist nietGelukkig opgelost door met vrienden te carpoolen die ook toevallig vandaag gingen, maar echt chill op tijd aankomen zat er niet meer in
Terug was het inderdaad drama op het spoor, ik had geloof ik één van de weinige treinen die nog wel gewoon reedMoest jij richting Eindhoven? Daar was het compleet drama geloof ik.
Vandaag leuke dag gehad, wel koud op een gegeven moment maar wie gaat er dan ook in januari naar de EftelingIig voor het eerst in de Danse Macabre geweest, vond m erg tof
xPabloBokt schreef:leintje_ schreef:Maar de vrije val kan volgens mij niet heel veel dieper dan hij nu is. De draaischijf kan niet verder zakken dan de beginstand, dus dieper de crypte in zakken is al geen optie
Waar heb je deze informatie vandaan?