Ik zal hier binnenkort ook wat foto's plaatsen. Eerst even bijkomen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ual_95 schreef:We hebben het zwaar...![]()
De route met de auto is ons alles meegevallen en we hebben juist al heel veel kunnen zien.
[ [url=m/9NZQx5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nGUejh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/I1d9zQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CHUvrQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wUIu6e.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2PFaEi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leo schreef:Prachtig!!
Wij hebben het ook heel rot
[ [url=m/IFrJUm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QY5BOB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZIdmSr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/26WBDz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ItYNVf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/L5yDY4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4B2jVT.jpg]Afbeelding[/url] ]
ual_95 schreef:Leo schreef:Prachtig!!
Wij hebben het ook heel rot
[ [url=m/IFrJUm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QY5BOB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZIdmSr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/26WBDz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ItYNVf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/L5yDY4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4B2jVT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fantastisch! Prachtige plek zeg.
Wij wilden aanvankelijk ook zoiets gaan doen, maar vorig jaar zijn we met tent en al weggespoeld in Slovenië. Met het bekende 'Schotse' weer durfde ik het dit jaar even niet aan.
Rije schreef:Wij komen ook al heel wat jaren in de UK en dat het daar alleen maar regent, of nog meer dan hier, klopt sws niet. En wij hebben wel 's slechte dagen gehad, maar een hele verregende vakantie nog nooit. Ook niet in het voor- en najaar. En heul eerlijk? Grijze, mistige en donkere dagen geven soms alleen maar meer sfeer!!En serieus, ik ben echt een zomerkind en hou van warmte, maar ik heb nooit moeite gehad met wandelingen in de regen of een mooie autotocht met donkere wolken boven je
Echt, het heeft wel wat!
magda_90 schreef:Rije schreef:Wij komen ook al heel wat jaren in de UK en dat het daar alleen maar regent, of nog meer dan hier, klopt sws niet. En wij hebben wel 's slechte dagen gehad, maar een hele verregende vakantie nog nooit. Ook niet in het voor- en najaar. En heul eerlijk? Grijze, mistige en donkere dagen geven soms alleen maar meer sfeer!!En serieus, ik ben echt een zomerkind en hou van warmte, maar ik heb nooit moeite gehad met wandelingen in de regen of een mooie autotocht met donkere wolken boven je
Echt, het heeft wel wat!
Precies. Hoe ging dat ook al weer dat gezegde? Er bestaat geen slecht weer alleen maar slechte kleding?
Bij een van de kleinere trails die we deden zag ik dus een koppel op teenslippers in korte broeken die gigantisch liep te klagen over de modder, dazen en midgets. Tja...
magda_90 schreef:Rije schreef:Wij komen ook al heel wat jaren in de UK en dat het daar alleen maar regent, of nog meer dan hier, klopt sws niet. En wij hebben wel 's slechte dagen gehad, maar een hele verregende vakantie nog nooit. Ook niet in het voor- en najaar. En heul eerlijk? Grijze, mistige en donkere dagen geven soms alleen maar meer sfeer!!En serieus, ik ben echt een zomerkind en hou van warmte, maar ik heb nooit moeite gehad met wandelingen in de regen of een mooie autotocht met donkere wolken boven je
Echt, het heeft wel wat!
Precies. Hoe ging dat ook al weer dat gezegde? Er bestaat geen slecht weer alleen maar slechte kleding?
Bij een van de kleinere trails die we deden zag ik dus een koppel op teenslippers in korte broeken die gigantisch liep te klagen over de modder, dazen en midgets. Tja...
_San87_ schreef:magda_90 schreef:
Ja, maar uiteindelijk wordt t zelfs met de beste kleding wel poedersuiker.