ben benieuwd! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ben benieuwd!

Dus dacht: als we nou gezamenlijk onze spullen in 1 koffer doen. Maar dat is dus niet de bedoeling? Dit gaat echter om de gewone bagage. Handbagage is 10 kg p.p.

Wel vloog ik op de terugreis ook weer om 9 uur 's ochtends, dus die dag was ik verder 'kwijt'

. Ik heb wel wat contacten opgedaan in het hostel, maar ik ben van mezelf een redelijke einzelgänger, dus ik vond het ook prima om dingen in mn uppie te ondernemen
Dat is wel iets wat je moet beseffen, wanneer je zelf niet gaat stappen. Dat er een kans is dat je roomies wel midden in de nacht binnen komen zetten. Die van ons deden echt ontzettend hun best stil te zijn, maar dat lukte uiteraard in die beschonken toestand totaal niet
Dus tweede nacht na een kennismaking overdag hebben we maar gewoon het licht voor ze aangedaan en nog bijna 2 uur zitten kletsen haha. Rianne_ schreef:Ohjee..Onze huwelijksreis is volgende week maandag. We hebben via srprs.me de sunsation geboekt maar het lijkt er op dat we het niet gaan treffen. Volgende week maandag 20 graden en regen. Dinsdag 22 graden met zon..We gokken erop dat het Frankrijk (Bordeaux) is, gezien de temperaturen. Dat zou wel een teleurstelling zijn dus ben heel benieuwd!
Het weerbericht staat er in ieder geval al, en de temperatuur lijkt nu nog wel leuk te zijn. *fingers crossed*
Ben benieuwd naar de bestemming!
al twee keer geweest en ik ga over een kleine 2 weken weer
wat leuk dat Sprs.me nu ook Valencia doet!