Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nachtlampje schreef:Heeft iemand voor mij tips over hoe te zoeken naar een vakantie naar een grieks eiland..?
Doordat wij in April/Mei gaan verhuizen hebben wij niet zo'n groot budget om op vakantie te gaan, maar willen we wel heel graag toch 1 tot 2 weken weg.
Een vriendin van mij is vorige zomer midden augustus 10 dagen naar Kos geweest met haar vriend. Logies en ontbijt, en in totaal waren ze inclusief elke avond uiteten (en lunchen) en uitjes en het huren van fietsen 850 euro kwijt.
Als ik nu zoek kom ik uit op 400-500 euro p.p. voor alleen maar de vlucht en het hotel, vaak nog zonder ontbijt. Zoek ik verkeerd? Kijk ik niet goed? Heb ik iets vergeten aan te vinken of af te vinken?
Nachtlampje schreef:Laughterline, waar heb jij je vlucht en dergelijke dan gevonden, als ik vragen mag?![]()
Wij willen ook gewoon veel op pad en lekker buiten zijn, wandelen enzovoorts...
Het lijkt echt alsof ik iets verkeerds doe
Nachtlampje schreef:Dankjulliewel voor de hulp, het idee van 850 incl alles toch maar laten varen dus.. (pruil).
laughterline bedankt voor de info, ik ga even kijken.
Mijn vriend opperde dat lastminute ook nog zou kunnen. Dat vind ik best een spannend idee
Sheran schreef:Stomme vraag, maar zijn er geen campings in Griekenland? Of zijn die bijna even duur als de hotels? Of is het uberhaupt een dom idee?