Superdevoluy ook wit En volgens de voorspellingen komt er nog meer sneeuw aan
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 05-12-11 21:17
Djulita schreef:
Saalbach Hinterglemm is ook wit!
JOEHOE!:)
Ik ga pas met de voorjaarsvakantie daarheen.. Hoop dat er dan ook nog voldoende sneeuw blijft liggen.
Is iedereen zich al mentaal aan het voorbereiden op de vakantie? Ik heb vanaf september weer iedere week snowboardles. Nog even door oefenen en dan board ik de sterren van de hemel...
__Elizabeth
Ik zit nu in Canada en er ligt een berg ong. 30 minuten hier vandaan. ik heb echt nog nooit geskied maar ik zit bij een familie in huis die iedere dag wel op de skies staan. Naast huis bouwen ze sprongen en weet ik niet allemaal wat en gaan ze dus vanaf. Ik ben me al mentaal aan het voorbereiden En qua kleding natuurlijk ook Maar er hoort hier al sneeuw te liggen voor deze tijd van het jaar maar het laat nog op zich wachten. Maar als het er is heb ik 4 maanden om het een beetje te leren
@Mitch: ik heb toevallig volgende week maandag gesprek bij marechausse
In Les Sybelles is het nog akelig groen.. okeeee een kleeein beetje wit dan.
PartoutZ
Geplaatst: 06-12-11 10:03
Volgende week donderdag ga ik een paar daagjes naar Fiss! Hopelijk valt er wel nog wat sneeuw.. Zo te lezen zit iedereen hier met smart te wachten op veeeeell sneeuw Gelukkig kan dat in 1 nachtje gebeurd zijn, dus laat maar komen!!