Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

1234 schreef:Oh thnx ik keek vooral op skyscanner enzo. Ik ga even kijken.
Vaak zijn de aanbiedingen voor last minutes of voor pakketreizen. Dus bijv. 9 dagen met vlucht en hotel oid. Maar ik ga 5 maanden en heb geen verblijf nodigAlleen vlucht. En last minute gaat em niet worden.

Een heel enkeling rechtstreeks. 

Vond het erg fijn daar
Maar bij één of meer van de mooie stranden zou ik ook wel weer een duik willen doen. Ik had eerst bij Porto Marie ook gedoken. Was ook mooi! Toen ook nog schildpad gezien. Maarja voor mij is het alweer 3 jaar geleden dan dat ik voor het eerst en het laatst gedoken heb
Dus zal wel weer even in moeten komen.

vorige x had ik zo'n klein goedkoop onderwatercameraatje. Maar die was niet fijn.
Wij kunnen voorlopig niet meer naar Curacao, we willen onze Husky vriend niet in een kennel doen om op vakantie te kunnen doen we gaan voorlopig de scandinavische gebieden maar verkennen.

moet vast lukken om daar in die 5 maanden heen te gaan. A_nouk schreef:Wel? Toen wij een paar maanden geleden had je minimaal op je heen of terugvlucht een tussenstop
texelse schreef:welke duikschool heeft je vriend gewerkt? Wij gaan ook duiken. Daarvoor gaan we naar The Dive Bus. Daar duikt onze schoonzoon ook altijd.
Ach we zien wel anders houd ik het bij snorkelen