Katja schreef:Shyla25 schreef:Vergeleken met welke site's? Voor ons is deze site bijna twee keer zo duur als USA reisen.Ik heb net een site gevonden, met prijzen ruim 100 euro minder.
http://www.autoeurope.nl
Iemand hier ooit van gehoord?
Alles wat ik tot nu toe gevonden heb....
we gaan van 26/09/2010 17:00 tot 12/10/2010 06:00 - economie is prima - incl extra bestuurder
Ik ben benieuwd wat jij daarvoor zou moeten betalen, het goedkoopste tot nu toe is dus bij deze 294,36 voor de 16 dagen
De mensen zijn hier ook een stuk aardiger dan in New York, wat zijn ze onbeschoft daar zeg! Maar dat mocht de pret niet drukken, heb het er heel leuk gehad. We zaten daar in het Edison Hotel, echt om de hoek bij Times Square! Hebben alle toeristische plekjes gehad daar en een paar 100 dollar lichter natuurlijk
.
donderdag gaan we met een heli over de grand canyon en ergens volgende week ga ik paardrijden in Death Valley

Toen wij er waren was het daar ongeveer 45 graden, dan ga ik niet voor mn lol paardrijden haha. Mijn plan was ook om deze vakantie te gaan rijden, maar ik denk dat ik het maar laat. Het is hier nog steeds elke dag rond de 40 graden en ik denk dat ik er dan niemand (incl. mezelf) er een plezier mee doe

Dat vind ik wel héél veel voor zo'n korte tijd. Wij zijn met z'n vieren en ik denk dat wij op 2 weken nog niet eens aan dat bedrag komen.