Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie schreef:Ja mei zal er sowieso wel tussen zitten.![]()
Als Levent een maandje weg moet dan blijf ik wel hier ja. We zijn toch hard op weg om hier een goed leven op te bouwen en in een stabiel leven passen zulke dingen niet naar mijn mening.
Nathalie schreef:Hij mag nog niet werken maar helpt me mee in onze winkel. En hij leert idd erg hard nederlands.Hij doet goed zijn best.
We zijn nu alweer bijna een jaar terug, die tijd gaat echt hard, dus dat ene maandje dat hij straks een keer in training moet, zal inderdaad ook wel weer zo voorbij zijn.Al zie ik daar wel erg tegenop! Maar we hebben nog even de tijd..
Nathalie schreef:Vroeger was het meer geld geloof ik... heb ik gehoort, maar toen was ik er zelf nog niet mee bezig.![]()
Ik ga er niet vanuit dat het omhoog gaat, want het wordt van veel kanten al zo absurd gevonden dat je zo'n klap geld moet betalen.... Gelukkig is hij nu 25 en kunnen we het uitstellen tot zijn 39e, en ik hoop gewoon heeeeeel hard dat tegen die tijd er geen dienstplicht meer is, maar ik ben er bang voor.
Saskia9 schreef:Ik hoorde inderdaad ook dat als ze getrouwd waren dat ze dan niet meer hoefde,maarja of dat ook zo is??
Nathalie schreef:Trouwen heeft idd geen zin. Je kunt het dus wel afkopen als je in het buitenland woont maar dan moet je wel altijd de basistraining volgen.