Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Na diverse pogingen (5x de rij gehad) en nog een kwartier tot sluiten van de gate was het nog steeds niet gelukt om in te checken. Super vaag. Maar er waren meer met dat probleem en ze bleken allemaal van onze vlucht te zijn! Uiteindelijk mochten we naar een speciale balie die de passagiers van onze vlucht ging inchecken. Onze vlucht stond al geruime tijd op het bord voor voorrang bij security. Dat ging supersnel. Het vliegtuig is aan de grond gehouden tot iedereen er was. Daardoor wat vertraging, maar ik vond het wel zo eerlijk. purny schreef:Achterom schreef:Dan moeten ze de claims wel afhandelen. Mijn claim over mijn annulering op 27 mei heb ik op 3 juni ingediend. Tot op heden nog steeds geen nieuws.
Ik vermoed dat het heel druk is met claims
), laatste vlucht van de dag dus gemist, moeten overnachten (eigen kosten want waren geen hotels/vouchers meer) en uiteindelijk pas dus in totaal 2 dagen later aangekomen...
). Dus ook daar weer vanalles voorgeschoten aan kosten.
En de stress van het reizen an sich natuurlijk
fabske schreef:Ik lees hier al een tijdje mee wij vertrekken over 22 dagen ook op Schiphol naar corfu en ik heb bagage bijgeboekt maar we zijn een beetje aan het twijfelen of we die wel mee moeten nemen met al die verhalen die je online leest.
Zijn hier de afgelopen tijd veel mensen hun bagage kwijtgeraakt?
WannabeAnky schreef:purny schreef:Ik vermoed dat het heel druk is met claims
Pff ja duurt lang! Ik wacht nog op een claim van eind april. Of nouja, verschillende claims![]()
Vlucht geannuleerd, daarna de volgende dag, overstap in the USA gemist vanwege vertraging (45 minuten op de landingsbaan moeten wachten tot er een gate vrij kwam; en dan het eerste wat je hoort als je in de luchthaven komt is "dat ze de meest efficiënte luchthaven zijn"), laatste vlucht van de dag dus gemist, moeten overnachten (eigen kosten want waren geen hotels/vouchers meer) en uiteindelijk pas dus in totaal 2 dagen later aangekomen...
Dat was een werkreis. Uiteindelijk in mei/juni nog op vakantie geweest naar Griekenland met Transavia en daar werd onze terug vlucht geannuleerd (want te weinig personeel om de vlucht uit te voeren). Dus ook daar weer vanalles voorgeschoten aan kosten.
![]()
Bedoel, dat die compensatie even op zich laat wachten, dat is te begrijpen met de hoeveelheid chaos en claims die er nu ongetwijfeld zullen zijn. Maar het is gewoon echt niet tof om al die kosten te maken en pas (veeeeeeeeeeel) later terug betaald te krijgen (hopelijk...)En de stress van het reizen an sich natuurlijk