PSvanLot schreef:Ik heb al drie keer met mijn ogen dicht gezeten en wakker geschrokken in de laatste 5 minuten.Begrijpelijk.
PSvanLot schreef:Ik heb al drie keer met mijn ogen dicht gezeten en wakker geschrokken in de laatste 5 minuten.Jij luistert gewoon te goed. Hij zegt: "dream with us!"
Die muziekinstrumenten zien af zo in de regen, jeetje... Daar is dan toch niet zo goed over nagedacht...
Wat een geneuzel net allemaal die speeches gaan altijd over hetzelfde wat dat betreft. Nu weet tijd voor wat actie graag
Maar wie heeft bedacht dat dit zo extreem lang duurt? Dat je toch ook voor het ritme van de sporters niks waard?
Electra63 schreef:Ashleytjuhh schreef:Hulp gevraagd.Wie is deze man? Zidane, wereldberoemde voetballer !Haha woeps ik ken hem niet.heb dan ook niks met voetbal Nadal snap ik ook niet een Spanjaard
PSvanLot schreef:Maar wie heeft bedacht dat dit zo extreem lang duurt? Dat je toch ook voor het ritme van de sporters niks waard?Daarom zijn alle Nederlandse sporters al,weer terug naar het Olympische dorp.