Efteling liefhebbers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 13:54

Jildau schreef:
Maar er zijn toch zoveel mensen die niet in dingen kunnen of mogen om honderden verschillende redenen? Kinderen boven een bepaalde stokmaat ook maar meer laten betalen dan kinderen die vanwege de lengte nog niet overal in mogen? Iedereen die om mentale redenen niet alles aan kan ook maar korting? Als je in de eerste attractie misselijk bent geworden en daardoor niet meer in de rest kan - deel van de entreeprijs terug? Ik vind het niet meer dan normaal dat iedereen gelijk is en dus hetzelfde moet betalen voor de entree van een park.

Stokmaat _O-

Verder helemaal eens :j

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 14:14

theadora99 schreef:
Ik kom hier even meelezen af en toe. Zit er sterk over te denken een abonnement te nemen voor mezelf (en mijn zoontje kan nog gratis mee) maar twijfel nog een klein beetje haha. Ik lees voorlopig even mee in elk geval

Maa ik heb geen vrienden, is alleen gaan niet kapot ongemakkelijk? Hahaah

Nee heerlijk juist, kan je lekker doen wat je zelf wilt. als ik dichterbij woonde had ik ook een abbo gehad!

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 15:02

wendy1987 schreef:
theadora99 schreef:
Ik kom hier even meelezen af en toe. Zit er sterk over te denken een abonnement te nemen voor mezelf (en mijn zoontje kan nog gratis mee) maar twijfel nog een klein beetje haha. Ik lees voorlopig even mee in elk geval

Maa ik heb geen vrienden, is alleen gaan niet kapot ongemakkelijk? Hahaah

Nee heerlijk juist, kan je lekker doen wat je zelf wilt. als ik dichterbij woonde had ik ook een abbo gehad!

Ja het is voor mij ook bijna 1,5 uur, maar ik reis graag met de trein (en gratis). Ik ga straks als het goed is onregelmatig werken, dus ook vaak overdag vrij. Ik ga nog even een maand twijfelen denk ik :')

Amber_anne

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 15:15

Ik zou het wel heel goed snappen als ze de entree prijs voor de rolstoel duwer zouden verlagen

Is het beleid voor mindervaliden verandert sinds begin dit jaar? Omdat er meer klachten zijn

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 15:14

Gisteren 2e keer Danse Macabre gedaan. Ik vind hem zo gaaf!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 16:17

Zijn er nog meer die met oud en nieuw naar de Efteling gaan? Ik zag dat het volledig is uitverkocht, maar ben wel benieuwd hoeveel kaartjes er in totaal beschikbaar waren.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 16:18

Als het uitverkocht is zal het wel heel druk zijn. :=

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 17:19

Theodora ik ga juist heel graag alleen haha. Al krijg ik die kans amper.

Sorry ik snap de heisa ook niet.
Ik krijg voor mijn 4 jarige ook geen korting en de helft van het park mag of kan ze nog niet hoor.

Mijn ervaring staat overigens haaks op jouw ervaring karuna. Vind het heel vervelend voor je.

Mijn ervaring is echt super. Altijd vriendelijk en als er wat is zijn ze er altijd om te helpen.
Mijn oudste dochter is 2 jaar geleden helaas opgehaald met de ambu in de Efteling.
Ze hebben daar fantastisch gehandeld, ook achteraf. Wij waren met 10 man, dit gebeurde rond 14 uur dus hadden er al een flinke dag op zitten.

We hebben 10(!) nieuwe kaartjes gekregen terwijl er ook kinderen onder de 4 bij zaten. 3 parkeer kaarten en naar ons huisadres is een groot Efteling verrassingspakket gestuurd voor mijn dochter.

En nu, als we bij de EHBO komen. Dan kennen ze haar nog steeds <3

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 17:29

Wauw, dat is heel netjes opgelost en een mooi gebaar van de Efteling! :j

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 17:40

Wauw Saul. Dat is heel netjes!

Ik heb weer een nieuwe abbo *\o/* Wil er iemand x mee rondje achtbanen en zeker dance macabere? Alleen vind ik gewoon echt niet zo leuk weet ik uit ervaring.

Storing gister bij symbolica. Geen slechte plek.Afbeelding

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 22:51

Ik wil best een keer mee, maar.. iets met tijd en vooral centjes. Meestal ga ik met de korting van de ah en dat duurt weer even nu..

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 22:58

leonie87 schreef:

Ik heb weer een nieuwe abbo *\o/* Wil er iemand x mee rondje achtbanen en zeker dance macabere? Alleen vind ik gewoon echt niet zo leuk weet ik uit ervaring.

Storing gister bij symbolica. Geen slechte plek.[ Afbeelding ]

Ik wil hopelijk in januari het abonnement afsluiten en dan wil ik graag mee een rondje achtbanen als mijn zoontje op de opvang is haha. Anders ga ik waarschijnlijk met hem vooral voor 19382837 rondjes carnaval festival :')

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 23:03

theadora99 schreef:
Ik wil hopelijk in januari het abonnement afsluiten en dan wil ik graag mee een rondje achtbanen als mijn zoontje op de opvang is haha. Anders ga ik waarschijnlijk met hem vooral voor 19382837 rondjes carnaval festival :')

Hahaha heel herkenbaar. ik heb het juist nu gedaan ivm de stijgende parkeerkosten.

wendy1987 schreef:
Ik wil best een keer mee, maar.. iets met tijd en vooral centjes. Meestal ga ik met de korting van de ah en dat duurt weer even nu..

ik heb nu ook weer nieuwe vrienden kaartjes voor dit jaar nog denk ik *\o/* die zijn €28 geloof ik. Kan het even voor je nakijken.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 06:02

Vorig jaar kwamen in de winter ook kruidvat kaartjes dus wie weet binnenkort ook weer.

Spuit11, ze zijn er alweer :+ vind de actie alleen niet zo gunstig geprijsd als de vorige keer (vanuit mn herinnering dan)

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 07:36

leonie87 schreef:
theadora99 schreef:

Hahaha heel herkenbaar. ik heb het juist nu gedaan ivm de stijgende parkeerkosten.
Ik heb gratis treinreizen, dat is iets meer dan een uurtje en ik ga straks onregelmatig werken dus dan heb ik een stuk meer tijd ook overdag af en toe

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 08:02

T lijkt me iig wel leuk om keer mee te gaan hoor! Altijd in voor efteling hahaha

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 14:45

Douce schreef:
Vorig jaar kwamen in de winter ook kruidvat kaartjes dus wie weet binnenkort ook weer.

Spuit11, ze zijn er alweer :+ vind de actie alleen niet zo gunstig geprijsd als de vorige keer (vanuit mn herinnering dan)

De kruidvat kaartjes zijn al te koop, tot 15 december. Dus als je die nog wilt moet je snel zijn!

34 euro voor buiten de kerstvakantie, 41 voor in de kerstvakantie.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 15:27

34 euro terwijl een laagseizoen ticket normaal 38 euro kost? Ik wacht wel weer op de AH actie, daar doe ik het niet voor :')

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 15:40

theadora99 schreef:
leonie87 schreef:

Storing gister bij symbolica. Geen slechte plek.[ Afbeelding ]

Als jullie eens gaan sluit ik ook graag aan :)

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 16:14

Foaly schreef:
34 euro terwijl een laagseizoen ticket normaal 38 euro kost? Ik wacht wel weer op de AH actie, daar doe ik het niet voor :')

Ja vorig jaar was het €32, maar ik zag bij de Efteling zelf dat de tickets ook geldig zijn op dagen dat het €58 is. En dan is het al anders natuurlijk.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 16:45

Ah, check. Maar die dagen vermijd ik toch, mij veel te druk :+

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 16:58

Volgens Kruidvat zijn de tickets 10 euro goedkoper dan normaal. Geldt alleen voor de winterefteling, en de tickets van de AH zijn dan niet geldig. Ik maak altijd gebruik van beide acties, dan kan ik 2 keer per jaar naar de Efteling.

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 16:58

Ik kan vrijwel nooit, maar laat vooral weten wanneer jullie gaan, wie weet kan ik aansluiten!

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 22:03

Net (eindelijk) in de Danse Macabre geweest (oppas kunnen regelen, wilde graag gewoon samen met mijn vriend voor de eerste keer en niet ongezellig om ste beurt met de babyswitch).
Ik vind het een super mooie attractie, echt een mooie upgrade van het oude spookslot.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 22:11

Whaaa dan waren we er tegelijk want ook ik ben vandaag voor het eerst erin geweest! Ik was met Man en kind maar die had ik even ergens achter gelaten :o .
Ben er 2 x in geweest maar direct (eerste keer was 10 minuten wachten single rider. 2de keer was wel een flinke wachttijd). Eerste keer in bank 6 (minst populair blijkbaar) en 2de keer in nummer 4 (Meest populair) was idd wel een flink verschil en 4 was een nog toffere ervaring! Maar wat een gave attractie!

Het was helemaal niet druk ondanks dat de app zei dat het druk zou zijn. Daar had ik een beetje op gegokt gezien de slechte weersvoorspelling. UIteindelijk was het echt prima weer alleen beetje fris. Was weer heerlijk dagje *\o/*