ikke schreef:fohadie schreef:Wow, das veel! En je wilt het allemaal gaan doen? Hoeveel dagen ga je?
3 maanden
3 weken las ik net. Dat wordt keuzes maken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:Die route kan met een beetje mazzel ook wel, ik had het meer over alle highlights. Dat kan natuurlijk niet in maar 3 weken tijd, vandaar dat ik reageerde met keuzes maken. Ik dacht nl eerst dat ze alles wilde doen.
Germie: er is niets meer aan de hand met Jacobite, behalve uitverkocht.dat gaat gewoon heel hard, zeker in hoogseizoen. Duur is het zeker, maar je kan ook met de gewone trein over het viaduct rijden en de Jacobite op de foto nemen vanaf het station, of vanaf de diverse spotters plekken bij het viaduct.
Als ik iets echt wil doen op vakantie boek ik altijd maanden van te voren zodat ik zeker een kaartje heb. Niet alleen in Schotland hoor, voor elk land doe ik dit.
ikke schreef:fohadie schreef:Die route kan met een beetje mazzel ook wel, ik had het meer over alle highlights. Dat kan natuurlijk niet in maar 3 weken tijd, vandaar dat ik reageerde met keuzes maken. Ik dacht nl eerst dat ze alles wilde doen.
Germie: er is niets meer aan de hand met Jacobite, behalve uitverkocht.dat gaat gewoon heel hard, zeker in hoogseizoen. Duur is het zeker, maar je kan ook met de gewone trein over het viaduct rijden en de Jacobite op de foto nemen vanaf het station, of vanaf de diverse spotters plekken bij het viaduct.
Als ik iets echt wil doen op vakantie boek ik altijd maanden van te voren zodat ik zeker een kaartje heb. Niet alleen in Schotland hoor, voor elk land doe ik dit.
Naast kosten is dit een van de redenen om het hoogseizoen te mijden als de pest.
fohadie schreef:ikke schreef:Naast kosten is dit een van de redenen om het hoogseizoen te mijden als de pest.
Tja, als je afhankelijk bent van hoogseizoen is dat idd best poedersuiker.
fohadie schreef:Die route kan met een beetje mazzel ook wel, ik had het meer over alle highlights. Dat kan natuurlijk niet in maar 3 weken tijd, vandaar dat ik reageerde met keuzes maken. Ik dacht nl eerst dat ze alles wilde doen.
ikke schreef:Leo: een camper is zeker niet sneller.
Het is in een aantal opzichte wel praktischer maar je komt er uiteindelijk niet verder mee dan met een gewone auto. Niet in de laatste plaats omdat veel campers eigenlijk te zwak gemotoriseerd zijn voor de massa en het volume van de wagen.
ual_95 schreef:Bedankt voor de reacties! We waren niet van plan de hele achterbak vol te gooien, maar hadden wel wat souvenirs beloofd, omdat we ook een aantal distilleerderijen gaan bezoeken. Helaas pindakaas, dan zijn de souvenirs voor onszelf!
![]()
De route en highlights zijn inmiddels uitgezocht. Ben zó benieuwd!
[ [url=m/Up4Vki.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rije schreef:ual_95 schreef:Bedankt voor de reacties! We waren niet van plan de hele achterbak vol te gooien, maar hadden wel wat souvenirs beloofd, omdat we ook een aantal distilleerderijen gaan bezoeken. Helaas pindakaas, dan zijn de souvenirs voor onszelf!
![]()
De route en highlights zijn inmiddels uitgezocht. Ben zó benieuwd!
[ [url=m/Up4Vki.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij hebben deze route in 2 weken gedaan, en niet gehaast, maar aan de andere kant ook wel wat te weinig tijd gehad om eens een dagje ergens lekker te wandelen. Wij hebben toen elke dag een flink stuk gereden. En dan moet je inderdaad keuzes maken, maar dat blijft eigenlijk altijd wel. Tenzij je er écht 3 maanden voor uit trekt
Cemlys schreef:Leuke foto's weer, het blijft prachtig om te zien.
Even een vraagje, een tijdje terug schreef iemand in een reactie over een Nederlands bedrijf die in schotland campervans verhuurde, maar nu kan ik dit niet meer terugvinden, om welk bedrijf ging dit precies? Misschien dat iemand dit hier nog weet?
Digi schreef:Cemlys schreef:Leuke foto's weer, het blijft prachtig om te zien.
Even een vraagje, een tijdje terug schreef iemand in een reactie over een Nederlands bedrijf die in schotland campervans verhuurde, maar nu kan ik dit niet meer terugvinden, om welk bedrijf ging dit precies? Misschien dat iemand dit hier nog weet?
Misschien was ik dat.
Ik lees dit topic voor het eerst weer sinds maanden. Misschien heb je de info niet meer nodig maar dit is een bedrijf van een Nederlands stel dat campers verhuurd in Schotland
https://grampiancampervanhire.co.uk/?fb ... BAJbG4i6sQ