Hoe is het met iedereen hier? Nog steeds allemaal blij in/van/met Zweden?
Het is alweer even geleden dat dit topic actief was, maar ik ga 'm weer even in het leven roepen...er staat behoorlijk wat info in. Zonde als dat verloren gaat.
Al een behoorlijk tijdje roep ik dat ik graag richting Zweden wilde vertrekken, maar het werkelijkheid maken is weer een ander dingetje. Die stap is alleen nu serieus gezet en de eerste sollicitatiebrief is de deur uit. Spannend, kriebels aah! Zonder werk gaat het plan niet door. Wie weet heeft een van jullie toevallig dé connectie die ik nodig heb of een fantastische tip, dus bij deze:
Weet iemand toevallig iets voor een 24-jarige grafisch ontwerpster in Göteborg? Ervaring in zowel print als digitaal werk (al vind ik print een stuk leuker). Het liefst bij een designbureau/studio, met variërende soorten klussen.
Göteborg heeft nog steeds mijn hart veroverd, dus het zoekgebied is nu daarop gevestigd. Mocht dat na lange tijd echt niks opleveren ga ik verder kijken. Google is al behoorlijk afgespeurd naar studio's en vacatures. Dat leverde best wel wat op en heb wel een aantal studio's op de lijst staan die me heel erg aanspreken. Ook heb ik een aantal Facebookpagina's en LinkedIn die ik in de gaten hou en hierna even ga 'spammen'. Eind mei ben ik sowieso in de stad vanwege een bruiloft. De overige dagen bestaan waarschijnlijk uit langs bedrijven gaan. Mocht iemand toevallig wat weten, let me know please

Buiten werk om ben ik ook af en toe al een beetje aan het kijken naar het aanbod van huurhuisjes/app. of eventueel zelfs antikraak? (doen ze daar aan?) en naar de mogelijkheden van een plekje voor mijn Shetlander. Het topic ga ik weer even doorspitten, maar extra info of links zijn altijd welkom.
Tack alla!