Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wow ik ben duidelijk nog nooit daar geweest
Lijkt me zo stressvol allemaal.... Dus ik pak mijn bagage "(als dat er eenmaal is
) en dan moet ik me dus opnieuw inchecken?

)

erg fijn als mevrouw al ontzettend nors was en geïrriteerd dat hij niet op zijn beroep kon komen.
ik hoop dat ik tijdens mijn vlucht iemand tegen kom die ook over moet stappen op een binnenlandse vlucht
lol.
was in schiphol

Verder neem ik niks schokkends mee naast een joekel van een laptop en camera. Moet ik mijn medicatie ook aangeven?

ik had mijn medicatiepaspoort ook bij de medicijnen ingedaan.
maar na uitleg en ook tas controle vonden ze dat wel grappig, echt een typische vrouwending om aan alles te denken
)
die neem ik natuurlijk mee, maar moet ik dat dus ook aangeven? of echt puur het eten en de gekochte spullen?
lol. Dan zal ik een stuk rustiger vliegen
lifaya schreef:Ik zit bij de IZZ en heb een doorlopende reisverzekering, wat voor Tunesie iig geen probleem was, maar ik ga morgen sowieso even bellen over hoe het zit met USA
heb idd al die verklaring van de apotheek, die van de arts komt er aan in een week
Moet alleen mijn paspoort even afwachten, mijn creditcard als ik die krijg en dan kan ik ook mijn ESTA aanvragen... Is dat een ingewikkelde vragenlijst of niet? en moet je daar ook je verblijf adres opgeven?
) dan is het zo goed als klaar
lifaya schreef:hoe kan ik een werelddekking nemen dan? en is dat echt nodig voor een (nu) 1 malige vakantie in USA?
vuurneon schreef:lifaya schreef:hoe kan ik een werelddekking nemen dan? en is dat echt nodig voor een (nu) 1 malige vakantie in USA?
Ja, stel je krijgt een ongeluk en moet naar de eerste hulp; hoe wou je dat betalen als je niet verzekerd bent?
Ik heb gewoon voor het aantal dagen dat ik daar was een verzekering genomen. Geloof 64 euro was ik kwijt (bij de europeesche verzekering afgesloten) maar liever dat dan diep in de schulden omdat ik iets op had gelopen
Ik bel morgen IZZ wel, gezien we gewoon voor een doorlopende reisverzekering betalen... ik verblijf 85 dagen, dus ja...
)
misschien heeft de IZZ wel een goedkopere deal
Ik bel iig morgen even, dan ga ik er meteen achteraan. Hoelang duurt zo'n aanvraag gemiddeld?
Met Tunesie had ik veel minder zorgen aan me hooft hahaha

en ik ben ook totaal geen reistype; ben meer van het kamperen hihi
ja, je bent Hollander of niet