Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Geloof niet dat de afgelopen 3 weken het traject Utrecht Centraal > Leiden Centraal 1x fatsoenlijk is verlopen. Beeeetje jammer. Maar verder houd ik wel van treinen en de NS hoor
!
brrrrr
Dat is zo'n tochtsleuf
) te overnachten in de stationshal van Utrecht C tot de eerste bussen weer zouden rijden, en dat zou ik je toch niet aan willen raden (ook niet omdat de beveiligers er opzich niet heel happy mee waren
...) Maar het was ook vrij koud ja
.
En er zijn stations waar ik echt altijd dood ga van de kou
Woerden is een goed voorbeeld. Laatst vast komen te staan op Woerden (uiteraard) en dan ben ik echt niet blij (helemaal niet op de vroege maandag morgen
)

Dan moet ik zelf gaan bijleggen, want buskosten vanuit Vianen zijn niet mals 
want er is nu ook niemand aan wie ik na kan vragen of ik het echt als dienstreis kan indienen.
en om de tijd dat ik in de trein moet is er vast wel wat zitplek te vinden en anders zit ik gewoon op de grond hoor
Bonnyyyyyy schreef:Mag ik vragen welk traject jij reis? Ik reis standaard van Hoogkarspel naar purmerend overwhere en in het weekend van Hoogkarspel naar zaandam.. Maar ik hoor bijna nooit dat mense hun overstap missen op Hoorn. De ic naar haarlem wacht namelijk altijd.. En naar amsterdam hebben ze eig max 5 minuten vertraging.. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Die uitzondeRing was deze 1,5 jaar maar 1 x door een aanrijding met persoon..
Alleen de deurklinken zijn oerlelijk..
van binnen wel ja 
er stonden er nogal wat bij Den Haag CS
Ren altijd meteen door naar de IC naar Utrecht.