Bonnyyyyyy schreef:Mag ik vragen welk traject jij reis? Ik reis standaard van Hoogkarspel naar purmerend overwhere en in het weekend van Hoogkarspel naar zaandam.. Maar ik hoor bijna nooit dat mense hun overstap missen op Hoorn. De ic naar haarlem wacht namelijk altijd.. En naar amsterdam hebben ze eig max 5 minuten vertraging.. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Die uitzondeRing was deze 1,5 jaar maar 1 x door een aanrijding met persoon..
Ja hoor, in ieder geval niet dat traject
Ik reis van Obdam naar Hoorn, van Hoorn naar A'dam Centraal en van A'dam centraal naar A'dam Amstel.
Zie trouwens dat je bedoeld vanaf Hoorn naar Obdam, die gaat ook bijna altijd wel goed. Ik heb al sowieso vanaf september 4x volledig vergoedt gekregen ( meer dan een uur vertraging ). In Obdam reden ze helemaal niet door een seinstoring dacht ik, de intercity terug via Heerhugowaard ging niet meer verder dan Alkmaar , 1 voor de trein geloof ik, en de laatste was defect materieel, van wat ik gedeclareerd heb dan.
De lijn van Heerhugowaard rechtstreeks naar Amstel zonder overstap gaat ook een stuk beter, als je Dan 5 min vertraging hebt ben je daadwerkelijk maar 5 min later. Maar ik krijg mn benzinekosten van Obdam Heerhugowaard niet vergoedt dus dat moet ik niet te vaak doen ivm kosten.