Ja hij is echt super fijn! Bochtjes maken gaat bijna vanzelf Maar die van jou zal ook wel fijn zijn hoor haha
DieL_Zor
Geplaatst: 03-12-11 20:37
Dat klinkt goed En jouw boardje vind ik ook wel heel gaaf Jasmijn!
Die draaiknopsluitingen zijn heel chill! Ik heb ook van die trektouwtjessluitingen en dat bevalt ook goed Alles beter dan veters
De sneeuw in Mayrhofen zou volgens t weerbericht op de site zelf pas volgend weekend komen maar het is ineens vervroegd naar begin van de week Hebben jullie al sneeuwstormen gespot op de cams?
mimeslosydy
Geplaatst: 03-12-11 20:40
Hallo
Ik ga de eerste week v/d kerstvakantie op wintersport. Al vanaf mijn 3de ski ik mee en we gaan elk jaar in obertauërn (oostenrijk) maar dit jaar gaan we in een dorpje vlak daarnaast zodat we ook in een ander gebied kunnen skieën. Want de pistes kunnen we nu onderhand wel dromen daarzo Ik ski trouwens, (met wanten aan )
Fee_
Geplaatst: 03-12-11 22:38
Ik zag vanmiddag een foto van een gebied waar ze aan het sneeuw spuiten zijn. Ik denk alvast een onderlaag voor de verwachte sneeuw? We zullen het zien! Weet even niet meer welk gebied het was.
En welk profiel / vakkenpakket heb je? Ik heb in 5 vwo een keer zo'n hele uitgebreide beroepskeuzetest gedaan via school. Dat is misschien ook handig voor jou? Cynthy, is bottrop leuk? Ik hoor de jongens die ook met ons in de week zitten er ook telkens over!
Bottrop is wel lachen, maar als je al een ervaren skieër bent is het geen zak aan denk ik. Je bent in 2 minuten beneden en vervolgens een half uur bezig om boven te komen Maar het is er wel gezellig en onbeperkt eten en drinken
ik vind het altijd wel grappig om met vrienden die nog niet zo goed kunnen skien, naar een indoor baan te gaan. Voor het skien voor mijzelf zou ik het iig niet doen!
DieL_Zor
Geplaatst: 05-12-11 10:19
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben behoorlijk vrolijk want op de webcam zie ik sneeuw
@Mootje/Cynthy ; heb EM met aardrijkskunde dus niet M&O. (6 VWO) Zit er aan te denken om International Business and Languages te doen. Heb heeeeel lang gedacht dat ik bij de Marine ging. Helaas willen ze daar bijna alleen nog maar NT/NG'ers :'(
Stuiterbal, ik wilde ook naar de Marine. Was al helemaal goedgekeurd en toen kwam er een MRI bovendrijven waarop ze het risico niet wilden nemen om mij voor onbepaalde tijd aan te nemen op het KIM... Ben nu blij dat het zo is gelopen
Tsja, wat een gezeur altijd he bij defensie. Vind het heel erg jammer dat ik er niet bij kan, maar uiteindelijk blij. Zou niet weten of zo lang om kan gaan met die hiërarchie om kan gaan, ben daar niet zo'n voorstander van eigenlijk. Hoop dat ik later een baan krijg waarbij ik een hoop kan reizen, lijkt me zo geweldig . En natuurlijk vrij in de kerst of voorjaaaar gheghe.
DieL_Zor
Geplaatst: 05-12-11 11:13
Blijft altijd lastig om de goede keus te maken wat opleidingen betreft. Zit nu in het eerste jaar hbo communication&multimedia design en heb het in ieder geval erg naar m'n zin Maar het had net zo goed anders kunnen uitpakken...