En Neckermann. Daar reis ik eigenlijk altijd mee, sinds de eerste goede ervaring na een paar slechte reisbureau's. Reisleiding is vriendelijk en erg behulpzaam als er iets fout gaat.
Kemer vind ik wel een aanrader leuke winkeltjes en daar vind ik de kwaliteit van de kleding ook een stuk beter dan in Marmaris waar ik pas ben geweest.
Dat weet ik niet, toen ik er was viel het wel mee. Dat was in oktober. Heb ik ons hotel 3 russen gezien en die waren niet eens echt vervelend.
Ik heb daar wel kleding gekocht, kwaliteit is wel goed, ze gaan nog steeds mee. In Marmaris droog de nepheid ervanaf, dat vond ik in Kemer niet. Of er boetiekjes zitten weet ik niet, we hebben wel een beetje rondgeslenterd, maar niet echt serieus geshopt. Excursies zijn er wel heel leuk.We zijn naar de verzonken stad gegaan en naar zo'n dorp met graven in een berg. En natuurlijk met de jeepsafari mee.
Vorig jaar naar Kas geweest,heerlijke vakantie met echtte oprechtte turkse mensen,niet opdringerig gewoon echtte leuke mensen. Leuke winkelstraat leuke restaurantjes en erg mooie rustgevende natuur!Kalkan ligt daar langs!
Nadir
Geplaatst: 16-08-10 13:00
capopjekop schreef:
We zijn naar de verzonken stad gegaan .
Phasealis, erg leuk. Je kunt daar trouwens ook mooi snorkelen!
capopjekop schreef:
en naar zo'n dorp met graven in een berg. En natuurlijk met de jeepsafari mee
Myra. Ook leuk om een keer gezien te hebben.
Ik heb nooit in een hotel in Kemer gezeten, dus ik weet niet of er veel Russen zitten. Maar volgens mij zitten die tegenwoordig overal wel.
yvetjes
Geplaatst: 16-08-10 13:06
Iemand ervaring met Club Virgin of Yelken Hotel Spa in Bodrum of Kuster Club in Kusadasi? En hoe ver zit je hiermee vanaf het vliegveld? (ik kan dat slecht vinden op de websites )
Samy
Geplaatst: 16-08-10 14:02
www.Tjingo.nl Wij hadden bij Corendon geboekt en bij Tjingo was die goedkoper ... dus toch nog korting gekregen!
Ja wij hebben dus geboekt via Corendon, maar later kwamen we er achter dat Tjingo goedkoper was en Corendon is daardoor bij ons de prijs gaan veranderen. Tjingo is eigenlijk de vakantiekaart ofzo wat je voorheen had, daar moest je lid van zijn en dan kreeg je 5% korting ofzo.
Tjingo zelf is geen lid van ANVR/SGR; al onze Service Partners wel. U boekt immers bij de Service Partner en niet rechtstreeks bij Tjingo. Uw boeking valt dus altijd onder de SGR garantiedekking!
yvetjes
Geplaatst: 16-08-10 15:30
Ik wil rond 8 sept vertrekken. (dagje eerder of later geen probleem). Bodrum * Club Virgin of *Yelken Spa Kemer * Meder Resort of * Daima Resort