Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Margoooo schreef:Ik hoor ook vaak dat er een groot verschil tussen oost en west kust is.. Ben daar wel erg benieuwd naar..
Maar het verschil met Nederland is ook zo groot.. Echt wel een hele andere cultuur. En dat eten.. Zo ongezond en zoveel kant en klaar en alles in plastic.. Bizar...
Wij hebben gisteren een Kingsday themed huisfeestje gegeven, echt geweldig om allemaal Amerikanen in oranje te zijn met rood-wit-blauwe vlaggetjes op hun wangen haha

komt er zo aan
). Ik vind het dan ook ideaal dat ik in Amerika snachts nog naar de Ihop of Mac kan.. Maar nu voorlopig even wat andere bestemmingen gepland dan de USA.
Fitzroy schreef:Bij de Mac kom ik echt nooit in de USA. Maar wel veel bij ketens als Outback, Applebees, Ruby Tuesday, TGI’s enz. En daar kun je, als je wilt, best gezond eten. Neem salade bv.
De burgers van Wendy's, de burrito's van Taco Bell en zo nog wel een paar dingetjes. Maar dat doe ik eigenlijk alleen als lunch of als we aan het rijden zijn, in steden zoek ik gewoon goede restaurants uit. xTitanic schreef:Hé is er iemand al naar death valley geweest in de heetste zomermaanden?
xTitanic schreef:Hé is er iemand al naar death valley geweest in de heetste zomermaanden?

Had ik niet willen missen. Al lijkt het me ook wel heel erg bizar om die echte hitte te ervaren in de zomer.
(al vond ik 46 graden in Utah eigenlijk ook wel gek zat.
)