Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nepdrop 
Morgen trail ride.. hopelijk is het dan eindelijk een keer droog.. Volgens de voorspelling wel dus duimen!
) en toen even live music geluisterd in The Stage on Broadway. 's Avonds ben ik naar de Grand Ole Opry geweest voor een avond country music. Echt tof! Ik wilde 's avonds niet in mijn eentje op broadway rondwandelen, je weet nooit wat er gebeurd dus ik vond dit een super leuk alternatief!
Hopelijk met de trail ride droog weer. En wie was de acteur die je zag lopen?
Morgen een 8 uur durende autorit naar Virginia beach

ik zou daar echt niet kunnen wonen. In de natuurgebieden daarentegen absoluut wel
west palm beach maar ook naples en marcos eiland. Pfff wat een panden hekken bewaking.
door rolstoel veel aanspraak gehad ook. Maar motel vinden lastig veel erg en heel erg duur wel. Tampa helmaal moeilijk veel dure vieze niet veilige meuk ertussen, vier dagen gekampeerd in tentje. Op key largo en in everglades.
gezien een refill mok voor koffie voor 5 liter, waarom
.vers gezond eten in supermarkt erg duur de goedkope zooi betaalbaar. Was blij met gasbrander. Zelf lekker gekookt aantal keren.
.
Kustlijn west is idd mooier maar bevolking aan oostkant ligt ons meer. Verder dan largo ivm kamperen niet mogelijk. Alle campings waar tent gekampeerd mocht worden door irma gesloopt .
en tijd ontbrak door verkeers peoblemen. Drie dagen nodig gehad om van kennedy space centre key largo te halen. Veel wegwerkzaamheden en omleidingen.
en stuk bij jupiter is gaaf. Legseizoen van zeeschildpad was gaande.