Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Margoooo schreef:Bedankt allemaal!
Ik was er al een beetje bang voor dat zowel Yellowstone als Seattle -
San Francisco teveel van het goede zou worden. Moet nog maar eens even goed dingen opzoeken. Hoeveel km/miles per dag is haalbaar denken jullie?
We hadden bijvoorbeeld deze https://www.campertravelusa.com/rv/1452/lost-campers/lc-5-seater-wanderer?pid=16367&pid=13609&pid=18512&pid=18517&pid=7580&pid=2758&dd=31/07/2018&vid=1452&ch=39&dpid=567&ddid=567&dp=17/07/2018&ddd=31/07/2018&dlt=15&b=5 gezien,en dit bedrijf heeft geen extra age kosten. We zijn inderdaad 24 (maar mijn vriendin heeft helaas geen rijbewijs). Maar helaas heeft deze 'RV" (ik vind het meer een ruime auto haha) wel enkel 100 mile per dag inclusief. Auto lijkt me dan eigenlijk fijner, mede omdat je hier ook geen toilet/wasbak of iets aan boort hebt, dus je bent alsnog vet afhankelijk. Maar met auto's zit je wel weer met dat ik onder 25 ben... Hmmm.
Nessie schreef:Lijkt me wel gaaf een camper huren. Die underage toeslagen zijn enorm, daarom had ik de laatste vakantie zo'n 5000 km in m'n eentje gereden.
Hier is het aftellen, volgende week vrijdag vliegen we naar Miami.
Keet schreef:Wij hebben altijd de huurcategorie dat hij met lege tank teruggebracht wordt. Dus geen benzine kosten.
Yasmine schreef:Klopt, one way fee is vaak iets van een $750 of meer afhankelijk van hoe ver van je originele ophaalpunt je hem afzet.