en je kunt ook kijken wat goede stoelen zijn om te gaan zitten. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en je kunt ook kijken wat goede stoelen zijn om te gaan zitten. 

alleen weet niet welke haken en ogen er aan zitten, maar het is wel heel goedkoop
(voor een prima prijs
)
Bedankt voor alle reacties. 
mijn dochter heeft er ook een paar stages gelopen en afstudeer project gedaan.
.
). _Linda schreef:Ik vlieg in april voor naar NL voor een bezoek van 2 weken. De goedkoopste vlucht tot nu toe vanuit calgary is naar amsterdam (ong. $1150). Dus ik denk dat ik die week ga boeken, ik verwacht niet dat het veel goedkoper zal worden. En het is een rechtstreekse vlucht, wat altijd wel gemakkelijk is.
Vandaag overigens een beetje frisjes buiten met -30C, gelukkig warmt het van de week weer op (althans dat zijn de voorspellingen).
(zeg ik maar al te vaak tegen mezelf wanneer m'n handen zo koud zijn, dat het gevoel van opwarmen je overgeefnijgingen geeft: "vloek vloek, niet klagen ik ben maar al te blij om hier te kunnen zijn en dit leven te kunnen hebben
" ) . -30C is irritant omdat je niet zoveel werk gedaan krijgt.
. 
Zaterdag alweer terug naar NL... __Elizabeth schreef:wij vliegen veel vanuit dusseldorf of frankfurt. is toch een heel stuk goedkoper als schiphol
Wij wonen 20 minuten van Schiphol vandaan. Scum schreef:Maar helaas is bij ons Dusseldorf toch altijd veel duurder, zeker zo'n 200 Euro