Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rocymax schreef:Oh, Mo, dit lees ik nu pas van Yoda. Vreselijk! Onze Nuka had ook epilepsie aanvallen en uiteindelijk is ze er toch onderdoor aan gegaan.
Het inslapen: Dit is zo moeilijk. Wat dat betreft zou ik kijken of ze erg lijdt. Is het nog aanvaardbaar dat ze zo leeft. Heeft ze nog wel plezier. Houden van is ook loslaten... En ik weet hoeveel pijn dat doet.
Je moet ook goed op jezelf passen hoor. Anders ga je eraan onderdoor.
Heel veel sterkte.. Wat een ellendige tijd hebben jullie...
Fleuribelle schreef:Hoi Monique, ik herken zeker wat in het gedrag van Yoda dat onze Fleur ook liet zien. Zij was na een aanval ook heel rusteloos en liep ook door het huis. Soms was ze na een aanval ontzettend bang voor ons. Gelukkig hadden wij nog een Jack Russel die haar dan troost kon bieden. Jammer van jullie geplande vakantie, maar ik zou het ook afgezegd hebben. Hopelijk knapt ze snel op en wordt ze weer stabiel.
Hopelijk valt de schade bij jouzelf mee.
manja39 schreef:Geweldig mooi wordt de zolder. Wat een werk en wat een eer ervan. Balwn vd slechte moldavische afwerkers is een statement.
Wat willen jullie gaan doen met al die extra m2 ,buiten de mancave voor Erwin?
balance schreef:Zonder muziek is ook prima, wat een stappen hebben jullie weer gemaakt!
Het constant, schijnbaar doelloos rondlopen dat Yoda doet lijkt toch echt dementie te zijn. Mijn oudje doet dat ook soms.
Charmante oplossing trouwens. Ik heb dat ook al eens aan iemand aangeraden.
Desbetreffende hond was heel groot en die raakte ‘s nachts in paniek. Probleem was dat hij dan de wenteltrap op wilde naar boven om het gezin te zoeken en dat was natuurlijk bloedlink.
Tinka schreef:Goed dat je het thundershirt hebt besteld. Maar die methode op het plaatje kan je nu al doen, daarom liet ik het zien, misschien wordt ze dan wat rustiger. Met een sjaal of bandage ofzo.
SjonnieZ schreef:Gelukkig Monique dat yoda zichzelf weer wordt. Ik duim dat de nieuwe medicatie een verbetering is.
Fleuribelle schreef:Gelukkig zit er verbetering in bij Yoda. Nu maar hopen dat deze stijgende lijn doorzet en dat de nieuwe medicatie zijn werk doet. Hopelijk valt het met Zozo mee. Vaak zie je dat ellende in het meervoud komt.
Succes en ik hoop dat je een tijdje in wat rustiger vaarwater komt.
Prairy schreef:Ah fijn!
assebassie schreef:O fijn dat je weer nieuw hooi hebt Monique en ook nog goed hooi.
Die buurman lijkt me zeker geen verkeerde, misschien een keer tegen hem zeggen hoe belangrijk het voor je paarden en voor jou is?
O dat bericht over epilepsie dat is heel fijn ( nou ja fijn) met die info kun je wat.
Onze hond was 7 toen hij het kreeg en is met medicijnen 13 geworden, ze kunnen er zeker mee leven als de baas het aankan.
Jet schreef:Fijn dat het bij Yoda lijkt te werken, hopelijk vindt ze zo meer rust!
Ik zou het hooi wel in de gaten houden als dat mogelijk is, voor je het weet heb je er broei en daardoor brand in, juist als het zo van het land afkomt. Als het verpakt is is dat niet zo, maar als het onverpakt is, kan dat zomaar gebeuren.
Monique1963 schreef:iets anders, wat je in NL waarschijnlijk erg weinig hebt, zijn uitvallen van nuts-voorzieningen. Ik wil net wat water nemen, gemeentewater doet het weer niet. Dat hebben we toch wel een keer of 4 à 5 per jaar. Is niet zo erg, dan schakel ik over op ons bronwater, maar toch. Je betaalt toch flink voor water en je krijgt geen aardigheidje voor geleden schade... Zal je geen waterput hebben. Stroom valt vaker uit. Internet nog vaker en meestal bij slecht weer.