Jammer dat mijn zwarte bes struiken mogelijk niet hebben overleefd maar deze doet zijn best. Nog twee takken te gaan, de struik ernaast leek leeg maar daar zitten kleine roze rode besjes aan. Die gaan er morgen ook af. Dan goed wassen en in porties van 50/100 gram in de vriezer.Maar verder
geen week alleen hierna
gv zit de komende dagen vast ivm zorgverlof. De kans dat hij zaterdag weg kan is heel erg klein. Voordeel hij heeft nu even geen fysiek zwaar werk te doen. Maar de reden is wel prut
de planning zou eens verlopen volgens plan
Morgen horren hopelijk in elkaar en monteren en de dozen uit de keuken werkbaar neerzetten. Plan omgooien dan maar.
het houd me wel lekker flexibel zullen we maar zeggen
. De huid van mijn papa is zo dun even ergens langs schaven en er ligt weer een lap vel af
kalm aan gedaan beiden
hij wordt echt oud en kwetsbaar en dat merkt hij ook. Vandaar na overleg met zijn huisarts naar de apotheek, hopelijk gaat dat werken anders moeten we hier naar een dokter. Niet ernstig wel vervelend.
Tenzij de situatie weer wijzigd.
wat overigens meestal met reisgenote het geval is. Ze allemaal zo trots we nemen weinig mee, en halverwege Karuna heb je dit of dit of dit voor mij. 

arme arme hagedis. Geen idee hoe die in de keuken in een emmer komt die onder een aanrechtblad staat. 

die liepen op de weg en een daarvan dacht dat oversteken een goed plan was terwijl ik met 80 km/uur over de heuveltop aankwam rijden. Goddank draaide ze op het laatste moment om. Ondanks mijn gerem had ik haar onmogelijk kunnen ontwijken anders
Weer een kwartier later nam hij wel op, met de melding dat hij een mail had gestuurd en dat hij ahum pech had onderweg
De communicatie met gv verliep ietwat moeizaam, zeg maar niet omdat mijn papa en mijn telefoon zijn geen goede combinatie. En ik zag dat hij meerdere mensen berichten heeft gestuurd terwijl hij in de veronderstelling was dat hij naar gv liep te typen. Oeps
Wel heb ik nu plek voor de dozen uit de keuken mocht dat nodig zijn.