Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Maar even hè Karuna, hoe stel je je het dan voor als ze je in elke willekeurige boot zouden zetten? Dan moeten ze dus elke keer als een persoon met een faciliteitenpas zich aandient de rit stilzetten. Wat denk je dat dat met de beleving van alle andere bezoekers doet?
Ilse_123 schreef:Jammer Karuna, verder wel een leuke dag gehad?
Gisteren was het inderdaad nog een anwb dag, was druk maar wij hebben behalve een rondje Max &Moritz met de kleuter verder alleen het sprookjesbos gedaan. Wel heerlijk weer.
Kleuter kreeg voor het eerst een 1.10m bandje, maar Joris en de Draak laten we nog even… ze is net 4 en vindt de Max&Moritz fantastisch en absoluut niet spannend…. Maar Joris en de draak is dan wel gelijk een stuk fanatieker. Iemand hier ervaring met jonge kinderen en de eerste keer in de echte achtbanen? Vanaf wanneer doe je zoiets?
Booooo schreef:theadora99 schreef:Ik kom hier even meelezen af en toe. Zit er sterk over te denken een abonnement te nemen voor mezelf (en mijn zoontje kan nog gratis mee) maar twijfel nog een klein beetje haha. Ik lees voorlopig even mee in elk geval
Doen Thea!!
karuna schreef:Omdat je vaak in best wat dingen niet mag of kan. Of om mensen een fijner gevoel te geven omdat het kan omdat je in het dagelijks leven al genoeg sores aan je hoofd hebt. Over de grens vrij gebruikelijk overigens nederland is het enige land waar ik geweest ben waar zoiets nagenoeg niet is, en sommige andere uitjes in nl geven korting. Omdat je zeker met een fysieke beperking geremd wordt in de beleving van iets en waar je wel of niet kunt komen of in kunt. En je duwer als je die nodig hebt topsport bedrijft in een pretpark en een park heel anders ervaren wordt dan als fitte normale groepen mensen. Je moet continue nadenken kan ik er komen of niet