Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Maar even hè Karuna, hoe stel je je het dan voor als ze je in elke willekeurige boot zouden zetten? Dan moeten ze dus elke keer als een persoon met een faciliteitenpas zich aandient de rit stilzetten. Wat denk je dat dat met de beleving van alle andere bezoekers doet?
de band bleef zonder vertraging draaien en daar moest ik op zien te komen. Wat met wat hulp wel lukte goddank. 
Iets waar ik echt heel verbaasd over was. En die huilende jongen bij symbolica
die vandaag voor het eerst geweigerd werd bij droomvlucht. Jaren mocht hij er in en nu vandaag een wrede nee mag niet
ravelijn is wel een verbetering met deze plaatsen nu
dat is een kansloze ellendige toestand met agressieve intimiderende parkeerwachters. Maar verder gaat het daar soepel
kwa vasthouden is het wel logisch dat je dat moet kunnen.
, maar 'onze rolstoeller' om haar maar even zo te noemen, vindt dat niet zo erg allemaal.
en als ik dan als ik ergens in kan zoveel moet lopen staan of op lopende banden springen is het fysiek gewoon te zwaar. Ik was gister echt enorm uitgeput met best wat en de lopende band bij fata morgana was de nekslag. Daarna ook moeten gaan
gewoon jammer maar het zij zo.
Ilse_123 schreef:Jammer Karuna, verder wel een leuke dag gehad?
Gisteren was het inderdaad nog een anwb dag, was druk maar wij hebben behalve een rondje Max &Moritz met de kleuter verder alleen het sprookjesbos gedaan. Wel heerlijk weer.
Kleuter kreeg voor het eerst een 1.10m bandje, maar Joris en de Draak laten we nog even… ze is net 4 en vindt de Max&Moritz fantastisch en absoluut niet spannend…. Maar Joris en de draak is dan wel gelijk een stuk fanatieker. Iemand hier ervaring met jonge kinderen en de eerste keer in de echte achtbanen? Vanaf wanneer doe je zoiets?

Ik wil niet afdoen aan je ervaring, maar er zijn tal van mensen die niet in alle attracties kunnen (omdat ze kleine kinderen hebben of gewoonweg niet durven) en wat Wendy zegt, er zijn nog meer dan genoeg dingen om van te genieten in de Efteling. En ook al ga je nergens in, het park zelf, de paden, de faciliteiten, het moet wel allemaal onderhouden worden en daar betaal je voor. Zemelen dat je geen korting krijgt vind ik dus ook niet helemaal terecht. Dat het ergens anders wel zo is, dat is fijn, maar geen park is dat verplicht.
en konden ze zwaaien naar de overige twee die eerder de atractie uitwaren dan dat wij erin konden. 
Booooo schreef:theadora99 schreef:Ik kom hier even meelezen af en toe. Zit er sterk over te denken een abonnement te nemen voor mezelf (en mijn zoontje kan nog gratis mee) maar twijfel nog een klein beetje haha. Ik lees voorlopig even mee in elk geval
Doen Thea!!
karuna schreef:Omdat je vaak in best wat dingen niet mag of kan. Of om mensen een fijner gevoel te geven omdat het kan omdat je in het dagelijks leven al genoeg sores aan je hoofd hebt. Over de grens vrij gebruikelijk overigens nederland is het enige land waar ik geweest ben waar zoiets nagenoeg niet is, en sommige andere uitjes in nl geven korting. Omdat je zeker met een fysieke beperking geremd wordt in de beleving van iets en waar je wel of niet kunt komen of in kunt. En je duwer als je die nodig hebt topsport bedrijft in een pretpark en een park heel anders ervaren wordt dan als fitte normale groepen mensen. Je moet continue nadenken kan ik er komen of niet