Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSannee schreef:Alvast heel veel plezier Leo![]()
![]()
Ik stuur je straks via PB even een wandeling die wij zeker de moeite waard vonden!
Dakkoffer konden/moesten wij wel bijboeken bij P&O ferries. Auto normaal is tot 1.83m hoog, dan heb je een optie tussen 1.83 en 2.4m en dan hoger dan 2.4m.
Of ze het echt checken durf ik niet te zeggenWij hebben braaf de juiste hoogte geboekt. Dat kan bij DFDS vast ook.
germie schreef:Mijn auto is 1.46 hoog, maar er moet nog een dakkoffer op. De meeste koffers zijn zo'n 36-40cm en de dakdragers verhogen het ook nog wat. Dus als het niet gechecked wordt, dan doe ik niets (moet 100 euro kosten om een grotere auto te boeken).
xSannee schreef:Jaa het was overal mega groen op het moment!
Gave bestemming als huwelijksreis! Zo te zien gaat het bijna beginnen![]()
Lekker de tijd nemen is een goed idee, overal waar je doorheen rijd is ook prachtig!
Helaas zijn we weer thuis, maar we zijn onwijs fan geworden. Wat een prachtig land. We gaan ongetwijfeld nog eens terug om meer te zien.
Voor de liefhebber een paar foto's
[ [url=m/AOfdgO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kz363w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c5faOh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oECZeh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8rchsl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9mqG4D.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ct0hVp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/M7Fg9k.jpg]Afbeelding[/url] ]
En degene die de meeste stappen heeft gezet deze vakantie
[ [url=m/CLKogT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leo schreef:Prachtig! Die laatste foto is echt waanzinnig
Wij vertrekken over 2 weken![]()
De campings waren in februari al geboekt maar verder had ik nog niks op papier. Inmiddels al wat mooie wandelingen uitgezocht. Mocht iemand nog tips hebben voor wandelingen tussen de 8 en 15 km in de regio's Loch Lomond, Glencoe/Glen Nevis, Loch Ness/Glen Affric en Aviemore, altijd welkom!Hond moet mee kunnen/mogen.
ual_95 schreef:Wij gaan de 27e, dus ook dat komt in zicht!
We zijn nu vooral de import en exportregels aan het doornemen i.v.m. de Brexit. We wilden graag een paar flessen whisky mee (terug) nemen, maar zien dat hier een behoorlijke beperking op zit. Daarnaast nemen wij natuurlijk voer mee voor onze honden.
Hoe hebben jullie dergelijke controles ervaren? Wordt de auto echt binnenstebuiten gekeerd?
Zilfstar schreef:Jacobite is niet te boeken, maar moet je om 6:30 er staan om kaartje te bemachtigen. Wij waren helaas vorige week net te laat…
Mochten er mensen Isle of Skye gaan, in Dunvegan is een heel leuke b&b te vinden bij de Blas Inn. Wij hadden de MacLeod kamer, echt heel knus en goed. Ook het eten v de Blas Inn was erg lekker. Aanrader!