Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Irene2 schreef:Ik volg je ook, Gabyfedde! Je hebt er zojuist een like bijgekregen op je pagina
Roxannev schreef:Goedemorgen!
Ik zie dat dit topic al eventjes niet gebruikt is maar wil toch graag mijn vraag stellen.
Deze zomer gaan wij een kleine rondreis maken door zuid zweden. Beginnen bij Stockholm, Jonkoping, Gothenburg, Orebro, Stockholm.
Heeft iemand nog leuke tips?
gabyfedde schreef:Roxannev schreef:Goedemorgen!
Ik zie dat dit topic al eventjes niet gebruikt is maar wil toch graag mijn vraag stellen.
Deze zomer gaan wij een kleine rondreis maken door zuid zweden. Beginnen bij Stockholm, Jonkoping, Gothenburg, Orebro, Stockholm.
Heeft iemand nog leuke tips?
Met wat voor reisgezelschap ga je deze rondreis maken? Volwassenen, kinderen?
JustFenna schreef:Hebben hier mensen nog tips voor het openbaar vervoer? Ik zag dat dit rond Granvik en lager (aan het Vätternmeer) steeds slechter wordt. Met name richting Stockholm.
We vliegen namelijk op Arlanda, en willen de bergslagsleden lopen en dan nog iets verder, dus of terug naar Örebro (waar we geen wandelroutes voor hebben) of naar beneden via de västra Vätternleden. Maar vanaf daar is het dus lastig om weer naar Stockholm te gaan.
Tips voor een andere route vanaf Tividen naar Örebro is ook welkom. Die dan dus anders loopt dan de Bergslagsleden
No_No schreef:GillyZidane schreef:Hoe gaat het hier? Ik heb enorm genoten van het zweedse ❤
[ [url=m/dLUPrE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zijn dit jullie eigen honden?
Gaaf plaatje
Quir schreef:Munkfors! Daar wonen mijn ouders. Sowieso een keer naar Brattfallet gaan, hele mooie waterval richting Hagfors.