Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Undefined schreef:Ik denk dat wij Griekenland toch maar weer moeten laten schieten. Tot nu toe nooit meer dan 400 voor een vakantie kwijt geweest, daar kunnen we nu alleen van vliegen
_Patriciaa schreef:Wij twijfelen erg tussen Kefalonia en Zakynthos voor in mei..
Wat vinden jullie de voor en nadelen van beide? Of wat raden jullie aan?
baudyh schreef:Ik ben in de war. Ik was in chania. Malia is inderdaad van de Engelse. Net als Kavos op corfu
laughterline schreef:Undefined schreef:Ik denk dat wij Griekenland toch maar weer moeten laten schieten. Tot nu toe nooit meer dan 400 voor een vakantie kwijt geweest, daar kunnen we nu alleen van vliegen
Ik ga met m'n vriend naar corfu, 10 dagen en zijn samen 225,- voor t huisje kwijt. Als je niet zo veel eisen hebt moet het vast en zeker lukken
MarvanTom schreef:laughterline schreef:
Ik ga met m'n vriend naar corfu, 10 dagen en zijn samen 225,- voor t huisje kwijt. Als je niet zo veel eisen hebt moet het vast en zeker lukken
Leuk, Corfu!![]()
Waar zit je zo ongeveer (precies) op Corfu?
Electra63 schreef:Ik ben benieuwd naar de prijzen. Ik vlieg met Transavia in juni voor € 225 pp. Klm is zelfde prijs onģeveer, maar vliegtijdenvan Transavia komen ons beter uit.
Edit: naar Athene
Fitzroy schreef:Ik ben aan het kijken voor goedkope tickets naar Kefalonia maar dat valt nog niet mee. Heb al EasyJet en Ryanair geprobeerd maar zelfs met overstap en door de ingecheckte bagage kom je niet eens voordeliger uit dan via Transavia. Ze slaan er naar de Griekse eilanden wel echt een slaatje uit. Ik kom op € 400,- pp. Als je dan bedenkt dat ik voor € 250,- pp meer tickets heb geboekt naar Las Vegas vind ik het echt niet in verhouding. Mogelijk toch maar via Athene en dan daar een auto huren. Weet alleen niet of je er de veerboot mee op mag.
Fitzroy schreef:Ik had ook de optie via Zakynthos bekeken en dan met de boot naar Kefalonia maar dat maakt idd nauwelijks uit.
Vaak komen er bij de low cost carriers zoveel kosten bij voor een koffer dat het niet loont. Heb tickets naar Zakynthos voor € 400,- gezien, maar dan rekenen ze gewoon € 90,- per koffer