Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jannepauli schreef:Bedouin wuift alle verhalen weg.. maar vraagt wel om hulp... hoezo eigenlijk als daar niks mis is?
Ik vind het volkomen mallotig dat men denkt wel even naar Douz af te reizen om de zaak te verbeteren - - misschien kunnen de dames die denken dat ze culturen en wangedrag kunnen verbeteren dan ook meteen naar de Talibans en de Al Quaida doorreizen? Dan is dat ook meteen weer opgelost.
lieveli schreef:Maar die tochten zijn voorlopig toch niet van toepassing meer? Zoals ik het begrepen heb, ligt alle activiteit rond het bedrijf nu stil. En dat is een goed iets. Meer kun je niet verwachten toch?
maura schreef:Gini, er bestaat zoiets als neutraal, dat is als je niet voor of tegen bent. Ikzelf ben bijvoorbeeld niet voor of tegen Bedouin om de simpele reden dat ik geen voor of tegen oordeel baseer op internetdiscussies die meer zijn gebaseerd op emoties en speculatie dan op feiten.
bokker die anoniem wenst te blijven schreef:Ik ben in Douz geweest bij Wenda en Abdehrahim en ik heb het heel leuk gehad. Brave, goede paarden die goed opgevoed waren en op nette wijze gehouden en behandeld werden. Verder lekker eten, prachtige omgeving, het was een goed verzorgde trip en met zowel Wenda als Abdehrahim heb ik het oprecht gezellig gehad. A was de eerste dag wat stil, later kwam hij los en hebben we gewoon leuk 'gepraat' (mijn Frans is niet heel goed) en lol gehad. Ik heb mij geen enkel moment onprettig, of erger nog bedreigd, gevoeld. De sfeer was prima, tussen de mannen onderling en ook met ons erbij. Geen onvertogen woord dus over mijn tijd bij Wenda in Douz.
Ik heb geen vrijwilligerswerk gedaan, alleen een trektocht door de woestijn. Ik vind het echt heel erg jammer om te lezen dat sommige anderen er zulke nare ervaringen gehad.