Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
maar degene waar ik heen zou gaan die heeft een nicht die ze moet helpen evacueren en die komt dus bij haar terecht met al haar dieren:) Het is echt een drama wat dat betreft, mensen die hun huizen zien afbranden enzo... vreselijk
Het is nog steeds vreselijk heet en zo blijft het helaas ook. Guinevere schreef:Balen dat Colorado niet doorgaat.
Welke data wilde je gaan? Afhankelijk van wanneer kan je anders wel bij ons (Maryland, tussen Baltimore en DC) komen als je dat leuk lijkt.

)
wel wat benauwd, maar dat ben ik gewend van NL, dit is echt NL weer
Ik ga in mijn eentje rijden, heb nog nooit alleen een buitenrit gemaakt
balen dat Colorado niet doorgaat, wat verschrikkelijk wat er daar aan de hand is...
Ojaa! En had ik al gezegt dat we 4 juli een leuk feestje kunnen hebben als je een auto hebt?
Kunnen we naar Pratt gaan, naar de lake, dikke party. En anders Lewis!
Dat wil ik wel haha. Ik ga vanavond die man even bellen, heb contact gehad met zijn kleinzoon maar weet niet of hij het al heeft doorgegeven. Heb z'n nummer nogmaals gevraagd, heb nogsteeds de goede dus ik ga vanavond na werk even bellen
iedereen gaat dan naar BBQ's, vuurwerk afsteken om middernacht etc 
Als we dan naar Pratt gaan kunnen we daarna direct door naar Diana (is dan al wel ver na middernacht maar toch
) eff pitten en dan die ochtend de klusjes etc doen
We kunnen ook in Lewis gaan, maar Pratt bij het meer lijkt me toch gaver 

Toen scheen de zon weer en besloot ik even een kort galopje te doen en weer terug te keren, in de zon is het toch best snel warm
*heeft gelijk Katy Perry liedje in hoofd. 
het word helemaal te gek, nu die auto nog en dan hebben we een fantastische vakantie haha